Ілон Маск анонсував запуск двох нових рівнів преміум підписки для соціальної мережі X (раніше Twitter). Додадуть два нові рівні — дешевший і дорожчий, між собою вони відрізнятимуться ступенем обмеження рекламного контенту. Один із них дасть змогу повністю прибрати рекламу на платформі.
Як зазначив власник платформи, перший рівень підписки буде дешевшим за поточну підписку, при цьому користувач отримає доступ до всіх функцій платформи. Однак реклама залишиться в повному обсязі. Другий рівень підписки буде дорожчим, але повністю прибере рекламний контент на майданчику.
Наразі преміум підписка X коштує $8 на місяць або $84 на рік, а підписка X Blue — $5 на місяць або $60 на рік. Ціна нових рівнів не зазначається.
X раніше оголосила про те, що ввела платну підписку в $1 за рік для нових користувачів із Нової Зеландії та Філіппін. На думку Маска, це дасть змогу частково розв’язати проблему ботів.
У компанії припускають можливість виходу соцмережі на прибуток наступного року. Попри падіння кількості активних користувачів та судові позови, нібито значна кількість рекламодавців після перерви вже повернулися на платформу, включно з більшістю найкращих рекламодавців компанії.