Медична інформаційна система Helsi посилює контроль і безпеку сервісу, додаючи нові функції для користувачів. Сервіс надсилатиме сповіщення для користувачів, які повідомлятимуть про заплановані та завершені прийоми, записані в кабінеті, а також зміну даних клієнтів.
Як зазначає пресслужба компанії, до застосунку додали декілька видів автоматичних push-повідомлень: про запланований прийом, про завершений прийом, зміну медичних даних клієнтів або їх дітей.
Також користувачі зможуть поскаржитись на прийом через застосунок. Помилкові прийоми зможуть отримати негативний відгук, який розглядатимуть у службі підтримки Helsi для зв’язку з медичним закладом і персоналом задля роз’яснення ситуації.
Як український ринок медтеху активно зростав протягом останніх 6 років: інтерв’ю з CEO Helsi Євгеном Донцем
Оновлення пов’язане з повідомленнями користувачів сервісу, в яких ті звинувачували Helsi у низькому контролі і безпеці сервісу. Згідно з повідомленнями, користувачі знаходили в своїх кабінетах записи і проходження відеоконсультацій з боку інших людей.
У Helsi пояснювали, що дійсно фіксують записування лікарями прийомів, які не відбувалися. За їх версією, проблема не у зламах чи хакерах, а медичних працівниках, які мають виняткове право вносити дані в систему.