Технологічний гігант Google оголосив про запровадження режиму штучного інтелекту в пошуку для всіх американських користувачів. Рішення є частиною стратегії компанії щодо прискорення виведення нових продуктів на ринок та утримання конкурентних позицій.
Про це пише Bloomberg. Генеральний директор Сундар Пічаї підкреслив важливість надання користувачам доступу до найкращих моделей компанії. Google активно трансформує свою пошукову систему, щоб зберегти актуальність основного продукту в умовах, коли все більше людей звертаються до чат-ботів для отримання інформації.
На відміну від традиційного пошуку, ШІ-браузер працюватиме в окремій вкладці та спеціалізуватиметься на складних запитах, які погано підходять для стандартного пошуку за ключовими словами. Система працює на базі Gemini 2.0, найновішої флагманської моделі штучного інтелекту Google.
Домінування Google у сфері пошуку опиняється під загрозою. Так Apple розглядає можливість додавання власних ШІ-сервісів до браузера Safari, що вплине на Google. Компанія щорічно сплачує Apple близько $20 мільярдів за статус пошуковика за замовчуванням.
Посилення конкуренції з боку ШІ-гігантів створюють серйозну загрозу для основного джерела доходів Alphabet — пошукового бізнесу, який забезпечує понад половину виручки та більшість прибутків компанії.
Раніше ми повідомляли, що функція ШІ-пошуку спочатку буде доступна лише для користувачів, які оплачують пакет послуг ШІ від Google. Запуск AI Mode відбувається майже через рік після впровадження AI Overviews — функції, яка використовує ШІ для безпосередньої відповіді на запити користувачів над звичайним списком посилань.