Провідні компанії в галузі штучного інтелекту планують підписати угоду, яка зобов’яже розробити технологію для ідентифікації, маркування та контролю зображень, відео та аудіозаписів, створених ШІ, що мають на меті ввести в оману виборців напередодні вирішальних виборів у багатьох країнах цього року.
Як зазначає The Washington Post, угода, розроблена Google, Microsoft, Meta, OpenAI, Adobe і TikTok, все ж таки не забороняє фейковий політичний ШІ-контент, а соціальна мережа X не стане підписантом угоди, яка буде відкрита для підписання всіма охочими компаніями.
Зображення, створені штучним інтелектом, або діпфейки, існують уже роками, але за останній рік їхня якість значно швидко покращилася. Деякі підроблені відео, зображення та аудіозаписи важко відрізнити від справжніх. Інструменти для їх виготовлення тепер широко доступні, що значно полегшує їх виготовлення.
Документ є маніфестом, у якому декларується, що створений ШІ контент, значна частина якого створюється за допомогою інструментів компаній-учасниць і розміщується на їхніх платформах, справді становить ризик для чесних виборів. У ній описано кроки, які спрямовані на пом’якшення цього ризику: наприклад, маркування ймовірного вмісту ШІ та інформування громадськості про небезпеку ШІ.