Користувачі хмарного сховища “Google Диск” зіткнулися з втратою доступу до своїх файлів. Є повідомлення як про повне зникнення файлів із хмарного сервісу, так і про втрату доступу до файлів та інші проблеми з хмарним сховищем.
Як зазначає Androidpolice, наразі компанія Google проводить розслідування інциденту і намагається розв’язати проблему, а також рекомендує постраждалим не вносити жодних змін у “Google Диск”.
За повідомленнями на форумі YCombinator’s Hacker News, один з користувачів з Південної Кореї першим звернувся на сайт підтримки Google із заявою, що всі його файли, створені після травня 2023 року, зникли з диска. При цьому вони не доступні ні в папках, ні в кошику. Структура папок також “відкотилася” до стану, в якому вона була станом на травень 2023 року. Крім того, людина стверджує, що ніколи не передавала свої файли або автентифікаційні дані сервісу третім особам. Таким чином, можливість того, що первісний власник файлів видалив їх або це зробив хтось із його знайомих, виключена. Користувач виконав кілька кроків для спроби відновлення втрачених даних, але поки що ці дії не принесли бажаного результату. Google також не змогла розв’язати проблему.
Представники компанії повідомили, що вони вже узялися до розслідування цього випадку і що вони отримали інші повідомлення від користувачів “Google Диска”, у яких виникли аналогічні проблеми. Водночас у заяві представників Google сказано, що не слід намагатися відновити Google Drive самостійно, а також вносити зміни до кореневої директорії та папок із даними, поки очікуються інструкції від інженерів.
Тим часом інші користувачі хмарного сервісу приєдналися до скарг, відкривши додаткові теми підтримки. Один із них повідомляє, що повністю втратив кілька ключових елементів на своєму “Диску”, які раніше нікому не передавалися, але при цьому їх не видно ні в кошику, ні під час спроб редагування. Інший потерпілий описав проблему, за якої він може бачити тільки папки й вкладені папки на своєму накопичувачі, але не самі файли.
Слід зазначити, що за повідомленнями неможливо визначити джерело проблеми. Незрозуміло, чи файли зникли з вебверсії “Google Диска” або під час використання його застосунку, чи тільки з синхронізованих папок на комп’ютерах. Не виключено, що постраждалі не перевірили всі можливі місця, в яких можуть опинитися їхні файли. Але навіть у цьому випадку виходить, що з “Диском” щось не в порядку.