Амстердамський необанк bunq, який претендує на звання другого за величиною необанку в ЄС, удосконалив свого ШІ-асистента Finn, зробивши його “повністю розмовним” для більш інтуїтивно зрозумілого викладу для користувачів. Поряд з цим, фірма також запровадила новий продукт туристичного страхування, розширивши спектр своїх послуг для клієнтів.
Як зазначається у релізі необанку, ці два оголошення збігаються з повідомленням bunq про стрімке зростання. Зокрема, загальна база користувачів перевищила 12,5 мільйонів, а депозити перевищили €8 мільярдів.
Finn відповідатиме на запитання користувачів щодо їхніх банківських рахунків і звичок у витрачанні коштів, а також рекомендуватиме місця, які варто відвідати в нових містах, включаючи кафе, ресторани та бари, на основі відгуків інших користувачів bunq. Оновлення також відкриває розмовні можливості, які відрізняють Finn від інших чат-ботів.
Окрім участі у природних розмовах та зберігання історії взаємодії користувачів з Фінном, ШІ-помічник слугуватиме розширенням додатка bunq, надаючи персоналізовані та контекстно-збагачені відповіді. Тепер Finn може відповідати на питання, що повторюються, і надавати глибiу інформацію про фінанси користувачів з удвічі більшою швидкістю.
Наразі Finn щодня вирішує до 40% запитань у службі підтримки та у 75% випадків успішно допомагає користувачам розв’язувати будь-які проблеми, які можуть виникнути під час використання bunq. З моменту запуску в грудні 2023 року за допомогою штучного інтелекту було надано відповіді на понад 100 000 запитань.
Окрім того, bunq вийшов на ринок туристичного страхування, зробивши наступний крок у виконанні своєї місії — побудувати необанк з повним спектром послуг. Голландська компанія тепер пропонує автоматичне покриття по всьому світу для всіх, хто користується планом Easy Bank Pro XL. Користувачі просто активують функцію один раз і насолоджуються покриттям для всіх майбутніх подорожей.
Компанія запустила свою страхову пропозицію у партнерстві з Qover, глобальним провайдером вбудованого страхування. Страхові заяви можна подавати прямо в додатку за посиланням на Qover. На відміну від багатьох інших туристичних страхових продуктів, страховка компанії покриває оренду автомобіля, стоматологічні послуги та втрату особистих речей на суму до €1 млн.