Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Голландський необанк bunq зробив свого ШІ-помічника повністю розмовним

    Голландський необанк bunq зробив свого ШІ-помічника повністю розмовним

    15 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Амстердамський необанк bunq, який претендує на звання другого за величиною необанку в ЄС, удосконалив свого ШІ-асистента Finn, зробивши його “повністю розмовним” для більш інтуїтивно зрозумілого викладу для користувачів. Поряд з цим, фірма також запровадила новий продукт туристичного страхування, розширивши спектр своїх послуг для клієнтів.

    Як зазначається у релізі необанку, ці два оголошення збігаються з повідомленням bunq про стрімке зростання. Зокрема, загальна база користувачів перевищила 12,5 мільйонів, а депозити перевищили €8 мільярдів.

    Finn відповідатиме на запитання користувачів щодо їхніх банківських рахунків і звичок у витрачанні коштів, а також рекомендуватиме місця, які варто відвідати в нових містах, включаючи кафе, ресторани та бари, на основі відгуків інших користувачів bunq. Оновлення також відкриває розмовні можливості, які відрізняють Finn від інших чат-ботів.

    Окрім участі у природних розмовах та зберігання історії взаємодії користувачів з Фінном, ШІ-помічник слугуватиме розширенням додатка bunq, надаючи персоналізовані та контекстно-збагачені відповіді. Тепер Finn може відповідати на питання, що повторюються, і надавати глибiу інформацію про фінанси користувачів з удвічі більшою швидкістю.

    Наразі Finn щодня вирішує до 40% запитань у службі підтримки та у 75% випадків успішно допомагає користувачам розв’язувати будь-які проблеми, які можуть виникнути під час використання bunq. З моменту запуску в грудні 2023 року за допомогою штучного інтелекту було надано відповіді на понад 100 000 запитань.

    Окрім того, bunq вийшов на ринок туристичного страхування, зробивши наступний крок у виконанні своєї місії — побудувати необанк з повним спектром послуг. Голландська компанія тепер пропонує автоматичне покриття по всьому світу для всіх, хто користується планом Easy Bank Pro XL. Користувачі просто активують функцію один раз і насолоджуються покриттям для всіх майбутніх подорожей.

    Компанія запустила свою страхову пропозицію у партнерстві з Qover, глобальним провайдером вбудованого страхування. Страхові заяви можна подавати прямо в додатку за посиланням на Qover. На відміну від багатьох інших туристичних страхових продуктів, страховка компанії покриває оренду автомобіля, стоматологічні послуги та втрату особистих речей на суму до €1 млн.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяМоніторинг ООН виявив відмивання у криптовалюті на $147,5 млн з боку Північної Кореї
    Наступна стаття Сальвадор видобув 474 біткоїни, використовуючи геотермальну енергію вулкана

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту