Фінтех-стартап Bilt успішно привернув капітал у рамках угоди, яка збільшила оцінку стартапу майже вдвічі, до рівня $3,1 млрд. Це стало можливим завдяки постійному зростанню зацікавленості споживачів у їхній програмі лояльності, яка перетворює орендні платежі на бали, що можна використовувати для отримання авіамиль та інших винагород.
Як зазначає TechCrunch, Bilt залучив $200 млн під час раунду, який очолила венчурна фірма General Catalyst і включав участь Елдріджа Тодда Боелі та наявних інвесторів Left Lane Capital, Camber Creek і Prosus Ventures. Кен Шено, голова General Catalyst і колишній головний виконавчий директор American Express Co., приєднається до Bilt як голова, за словами генерального директора Bilt Анкура Джайна.
Стартап із Нью-Йорка планує використати частину доходів для розширення своєї мережі винагород, включивши до неї невеликі ресторани, продуктові магазини, хімчистки та інших місцевих підприємців.
Користувачі Bilt, переважно люди віком від 21 до 35 років, зараз витрачають на платформі фірми майже $20 млрд щороку. Міста з найбільшою кількістю членів Bilt включають Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Даллас, Вашингтон і Сіетл. Учасники заробляють бали за певні витрати, які вони можуть обміняти на орендні кредити або винагороди в певних торговельних партнерів, а також перевести їх у сторонні програми лояльності, наприклад, ті, що реалізуються великими авіакомпаніями та готельними мережами.