Фінтех-компанії суттєво збільшують свої рекламні інвестиції, прагнучи охопити ширшу аудиторію споживачів. За даними рекламної компанії Outfront Media Inc., за останні три роки витрати на рекламу у фінтех-секторі зростали в середньому більш ніж на 45% щорічно.
Як пише Bloomberg, фінтех-компанії переходять від обслуговування вузької аудиторії стартапів до масового ринку. Такі гравці як Mercury, Brex, Klarna, CashApp, PayPal та Venmo активно розширюють свою присутність у рекламному просторі, демонструючи зрілість сектору та готовність до нового етапу розвитку.
Так компанія Brex, відома своїми корпоративними кредитними картками, щороку збільшує витрати на зовнішню рекламу на 30%. Компанія змістила фокус своїх рекламних повідомлень з обслуговування стартапів на ширший спектр бізнесу різних розмірів та сегментів.
Подібну стратегію обрала і платформа цифрового банкінгу Mercury, яка у 2024 році запустила новий продукт Mercury Personal для засновників та інвесторів. Компанія відійшла від позиціювання себе як “банку для стартапів” до платформи з потужними банківськими послугами та спрощеними фінансами.
Експерти пов’язують активізацію рекламних кампаній з підготовкою багатьох фінтех-компаній до можливих поглинань або потенційного виходу на IPO. Після багатьох років турбулентності фінтех-компанії готуються до відродження на публічних ринках. Серед компаній, на публічне розміщення акцій яких очікують найбільше: Stripe, Chime, Revolut, Klarna та Circle,
Особливо показовим є приклад шведського фінтех-гіганта Klarna, який анонсував плани щодо публічного розміщення акцій у Нью-Йорку в першій половині 2025 року. У 2021 році Klarna отримала титул найдорожчого стартапу в Європі з оцінкою в $46 млрд.