Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Фінансова група Mizuho розширює тест генеративного ШІ від IBM для управління реагуванням на ІТ-інциденти

    Фінансова група Mizuho розширює тест генеративного ШІ від IBM для управління реагуванням на ІТ-інциденти

    3 Липня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Японський банківський фінансовий холдинг Mizuho та американська електронна корпорація IBM представили нову ініціативу з використання генеративного штучного інтелекту для управління реагуванням на ІТ-інциденти. Компанії провели перевірку концепції використання платформи IBM watsonx для покращення виявлення та реагування на помилки в операціях Mizuho.

    Як зазначає Finextra, нове рішення продемонструвало рівень в 98% точності моніторингу та реагування на повідомлення про помилки протягом тримісячного випробування. Сервіс допоміг скоротити кроки до відновлення і підвищити швидкість відновлення.

    В разі збою, банківські системи потребують швидкого відновлення. Однак, коли виявляється помилка, оператори можуть отримувати цілий потік повідомлень і звітів, що ускладнює визначення причини події та, зрештою, затягує час відновлення.

    Система використовує генеративний ШІ для аналізу патернів, які можуть спричинити помилки в реагуванні на інциденти. Рішення пов’язує додаток, що підтримує операції з виявлення подій, з платформою watsonx. Використання watsonx дозволяє Mizuho полегшити внутрішні операції та забезпечити гнучке налаштування меню моніторингу та операцій персоналом на місцях.

    Mizuho та IBM планують розширити тестування виявлення подій та реагування на них і застосувати його у виробничому середовищі протягом наступного року. Компанії також планують працювати над управлінням інцидентами та розширеним аналізом відмов з використанням генеративного ШІ.

    Mizuho є палкими прихильниками використання генеративного ШІ. Японський банк співпрацює з Fujitsu над застосуванням технологій генеративного ШІ в робочих процесах і завданнях, включаючи генерацію вихідного коду, розробку та обслуговування систем. Торік банк зробив ще один крок до впровадження технології в масштабах всього підприємства, зробивши платформу OpenAI від Microsoft доступною для своїх 45 000 працівників.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяTelegram впроваджує можливість публікації платного контенту за Telegram Stars
    Наступна стаття Ethereum Foundation розповіли про злам корпоративної пошти: ніхто з десятків тисяч отримувачів фішингу не повівся

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту