Американський провайдер платіжних послуг Dwolla запустив Dwolla Connect, API-рішення для середнього та корпоративного бізнесу для полегшення платежів та можливої інтеграції платежів Account-to-account (A2A). Використовуючи Dwolla Connect, компанії зможуть використовувати свої комерційні рахунки в банках для ініціювання платежів A2A.
Як зазначається на сайті компанії, це нове доповнення до набору продуктів Dwolla є продовженням зусиль компанії трансформувати сферу платежів з рахунку на рахунок шляхом спрощення процесу надсилання та отримання коштів безпосередньо з банківських рахунків.
У Dwolla підкреслили, що хоча не всім компаніям потрібен цифровий гаманець, вони все ж цінують можливості обробки платежів, які можна використовувати для оптимізації платіжних операцій. Крім того, вони висловили своє захоплення впровадженням рішення, яке поєднує їх передові платіжні технології з можливістю адаптації для інтеграції з власним банком.
Dwolla Connect пропонує рішення для вирішення больових точок у цій галузі. Як зазначено в офіційному релізі, підприємствам середнього та великого бізнесу доводиться мати справу із застарілими платіжними процесами, а також фрагментарною банківською інтеграцією. Це часто призводить до тривалих процесів інтеграції та ресурсоємних впроваджень.
Новий продукт спрямований на спрощення процесу заміни застарілих технологій сучасною інфраструктурою, таким чином покращуючи управління та звірку платежів у різних фінансових установах. Використовуючи Dwolla Connect, підприємства можуть використовувати єдиний API та уникнути необхідності керувати різними банківськими інтеграціями шляхом консолідації всіх платежів в єдиному поданні. Очікується, що це призведе до значного скорочення часу та витрат.
Крім того, завдяки API-підходу компанії можуть інтегрувати A2A-платежі у свої застосунки. Аналогічно вони можуть підключатися до існуючих ERP-систем/систем управління грошовими коштами, таким чином пропонуючи централізоване місце для зберігання платіжної інформації.
У Dwolla планують розширити покриття своєї банківської мережі протягом наступних 12 місяців, впроваджуючи нові способи оплати та додаючи послуги, спрямовані на покращення платіжного досвіду клієнтів.