Японські фахівці відновили роботу внутрішньої системи міжбанківських переказів Zengin, яка декілька днів підряд переживала масштабний збій. Загалом збій призвів до затримок з виконанням близько 5 мільйона транзакцій, здійснених клієнтами 10 найбільших банків країни.
Як зазначається на сайті оператора системи, збій розпочався о 8:30 ранку у вівторок, 10 жовтня та тривав до 9:45 четверга, 12 жовтня. В цей час понад мільйон клієнтів найбільших банків Японії — Mitsubishi UFJ, Resona Bank, Kitakyushu Bank та інших, мали проблеми з переказами коштів, що включало збої в отриманні зарплат та соціальної допомоги.
За словами представників системи, збій стався в релейному комп’ютері, який з’єднує систему Zengin і різні фінансові установи. Зокрема, проблема виникла з функціями, які перевіряють правильність міжбанківських комісій. Фінансові установи були змушені вжити альтернативних заходів для переказу грошей без використання релейної системи під час збою в той час, коли оператор мережі використовував резервні заходи для обробки транзакцій і марно намагався відновити роботу системи в середу. Їх команда модифікувала програму з ночі 11 жовтня до ранку наступного дня і згодом, після спрощення варіацій функцій перевірки, роботу системи було відновлено.
У Zengin повідомили, що дводенний збій системи загалом вплинув на понад 5 млн транзакцій, з яких 2,55 млн переказів з банків, що зазнали збою, до інших банків, а також 2,51 млн переказів з інших банків до банків, що зазнали збою.
Платформа Zengin на піку своєї роботи щодня обробляє 6,5 млн транзакцій на суму $81 млрд. Це перший подібний збій, який вплинув на систему за 50 років з моменту її створення в 1973 році.