Група компаній infocus та коворкінг GNRTR проведе захід на тему “Думай як клієнт: від тригерів до просування»”. Учасники заходу зможуть відвідати три виступи від спеціалістів у сфері маркетингу та взяти участь у нетворкінгу.
З продажів будуть зібрані та передані кошти на додаткове обладнання для аеророзвідки 1 бригаді ОБрСпП. Щоб отримати квиток, потрібно зареєструватися за посиланням та задонатити від 300 грн.
Де та коли?
- 16 березня о 13:00
- коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського, 3, Київ
Про що поговоримо?
На івенті підприємці, керівники та маркетологи зможуть краще зрозуміти поведінку та потреби своєї цільової авдиторії, що допоможе ефективніше будувати маркетинг та бізнес-стратегії.
Три досвідчені маркетологи infocus поділяться практичними знаннями:
- «Що відбувається в голові клієнта: як знайти тригери, що будуть працювати на вашу ЦА, та як їх тестити?» — Анастасія Зіолковська, Creative Director.
- «У чому сила соціальних проєктів для бізнесу?» — Дмитро Власов, Strategy Director.
- «Як зробити швидкий старт у просуванні бізнесу в соцмережах?» — Єлизавета Кударь, SMM Lead.
Організатори від Generator розповідають: «Ми постійно чуємо в нашому коворкінгу розмови про те, як потрапити в серце цільової, як не зливати бюджети рекламних кампаній. Розуміємо, що це проблема багатьох, тому прийшли з пропозицією івенту до infocus і почали підготовку».