На думку експертів Gartner, за чотири роки метавсесвіт стане вельми популярною технологією, а чверть населення планети проводитиме там мінімум годину на добу. В цій аналітичній компанії визначають метавсесвіт як спільний віртуальний простір, створений шляхом взаємодії розширеної фізичної та віртуальної реальності. Він не залежить від конкретних пристроїв і доступний як зі смартфону чи планшету, так і через VR-шолом. Оскільки жоден розробник не володітиме метавсесвітом, він матиме власну віртуальну економіку, що забезпечується цифровими валютами та NFT. Ця технологія суттєво вплине і на звичайний бізнес, з яким люди мають справу щодня.
«Розробники вже створюють для користувачів інструменти, щоб відтворювати своє життя в цифрових світах. Наразі відвідування віртуальних класів чи купівля цифрової нерухомості відбувається у відокремлених середовищах. Згодом вони відбуватимуться в єдиному місці – метавсесвіті», — вважає Марті Резник, віце-президент з досліджень Gartner.
Розвиток метавсесвіту допоможе підприємствам ліпше виконувати свою роботу. Вони забезпечать кращу взаємодію, співпрацю та зв’язок з колегами за допомогою робочих просторів у віртуальних офісах. Для цього компаніям не знадобиться навіть створювати власну інфраструктуру, адже метавсесвіт забезпечить своєю. Крім того, онлайн-заходи, що набули популярності за останні 18 місяців, запропонують більше можливостей та краще занурення.
«Підприємства матимуть можливість розширювати та вдосконалювати свої бізнес-моделі безпрецедентними способами, переходячи від цифрового бізнесу до бізнесу у метавсесвіті. До 2026 року 30% організацій у світі матимуть продукти та послуги, адаптовані до цієї технології», — зазначив Марті Резник.