Deutsche Bank скоротив грошові бонуси вищого керівництва на 50% після невдалого ІТ-проєкту з інтеграції даних Postbank, який спричинив хаос для німецьких роздрібних клієнтів і викликав докір з боку німецького банківського регулятора BaFin. Цьогорічне скорочення премій на €1,95 млн євро відображає перебої у внутрішньому роздрібному підрозділі Deutsche Bank.
Як зазначає The Financial Times, це вже другий рік поспіль наглядова рада банку урізає виплати найвищому керівництву банку. Минулого року вона урізала виплати керівництву на суму €1 млн через недосягнення поставлених цілей і затримки в удосконаленні внутрішнього контролю.
Загальний бонусний фонд банку знизився на 6,1% до €2 млрд, що є найнижчим рівнем з 2020 року після того, як доходи інвестиційного банку знизилися на 9% в річному обчисленні у 2023 році. Кількість банкірів, які заробляють €1 млн і більше, скоротилася на 12% до 505.
Deutsche Bank почав купувати Postbank з його мільйонами клієнтів і корінням у поштовій системі країни у 2008 році під час світової фінансової кризи, але протягом багатьох років намагався завершити інтеграцію ІТ-систем та даних. У липні 2023 року Deutsche заявив, що завершив останній етап інтеграції, але згодом регулятор BaFin заявив, що побачив “значні порушення” в Postbank.
Перебої включали зупинки в роботі онлайн-пропозицій, труднощі з обслуговуванням клієнтів і тривалий час обробки заявок. Сервісні центри були перевантажені різким збільшенням кількості клієнтських запитів, а низка критично важливих внутрішніх робочих процесів перестала працювати. В результаті тисячі клієнтів, багато з яких є людьми з вразливих категорій чи обмеженими фінансовими ресурсами, могли тижнями не мати доступу до своїх рахунків.
У безпрецедентній публічній догані BaFin дорікнув Deutsche Bank за цю проблему минулого року і направив незалежного монітора для нагляду за покращенням ситуації. Банк не дотримався обіцянки розв’язати проблеми до кінця 2023 року, оскільки були виявлені тисячі забутих і невирішених скарг через кілька місяців після того, як почав виправляти проблеми.
У своєму річному звіті банк визнав, що перебої для клієнтів були “неприйнятними”, і заявив, що він не зміг “відповідати власним високим стандартам і очікуванням своїх клієнтів”. У листі до акціонерів у річному звіті голова правління Deutsche Bank Александер Вінендтс особисто просив вибачення у постраждалих клієнтів, додавши, що наглядова рада “вжила заходів і зменшила змінну винагороду кількох нинішніх і колишніх членів правління”.