Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Amazon планує нові багатомільярдні інвестиції в Anthropic

    11 Липня 2025

    З 1 серпня бізнес платитиме повні штрафи за порушення у сфері РРО

    10 Липня 2025

    ЄБА закликає доопрацювати закон про приєднання України до SEPA

    10 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Статті»Цифровий одяг: яке майбутнє очікує на модні бренди

    Цифровий одяг: яке майбутнє очікує на модні бренди

    2 Лютого 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Останні модні тенденції – це не вироби зі шкіри чи текстилю. Це одяг, створений за допомогою пікселів та спеціальних програм. Цифровий одяг – це ті ж сорочки, сукні, штани, капелюхи, взуття та аксесуари. Різниця лише в тому, що вдягати його можна за допомогою доповненої реальності та сервісів для обробки фотографій.

    Насправді, цифрова мода – явище не нове. Люди роками приміряли цифрові аксесуари через фільтри соціальних мереж. А ринок ігрових скінів для аватарів оцінюється як багатомільярдна індустрія. Але саме зараз, на тлі новин про метавсесвіт Цукерберга, злиття цифрового та фізичного відбувається насправді.

    У сучасному світі дизайнери створюють модний цифровий одяг, який люди використовують як спосіб самовираження. Він також простіший у використанні, дешевший та більш екологічний, ніж новий справжній одяг. За даними Європейської економічної комісії ООН, індустрія моди перебуває в надзвичайному екологічному та соціальному стані. За оцінками комісії, 20% світових стічних вод та 10% глобальних викидів вуглецю – це результат роботи традиційної індустрії моди. Текстильну промисловість признано основним джерелом пластикових відходів в океані, а швидка мода відома своїми небезпечними умовами праці.

    Крім екологічності, цифровий одяг має такі переваги:

    • Відповідає сучасним трендам, коли людям потрібен “одяг дня”.

    Дизайнерські луки коштують тисячі доларів, при цьому багато з них будуть одягнені лише один раз задля ефектного фото чи ексклюзивного посту у соцмережах. В сучасному світі новинки в гардеробі потрібні багатьом тільки для створення свого віртуального іміджу – і цифровий одяг чудово підходить для цих цілей. Потрібно просто завантажити у програму, що спеціалізується на цифровій моді, своє фото, приміряти предмети гардеробу, зібрати лук та отримати готове зображення на мільйон лайків.

    • Ідеальний варіант урізноманітнити свій гардероб в часи COVID-19.

    Останні 20 місяців люди все рідше виходять на вулицю та вирушають на шопінг. Тренд цифрового одягу прискорився у тому числі завдяки пандемії. Економічніше та доцільніше придбати модний віртуальний предмет одягу та похизуватись ним у соціальних мережах. Модним брендам довелося перейти на віртуальні шоу-руми та онлайн-презентації. Наступний крок – цифровий одяг. Цьому сприяє і поява нових технологій, таких як AR.

    • Цифровий одяг має схожість з аватарами відеоігор.

    Прихильники відеоігор з ентузіазмом сприймають тренд цифрового одягу, адже для них звичним є змінювати одяг своїх цифрових аватарів у віртуальній реальності.

    Піонери в цифровій моді

    Dress-X

    Проєкт заснували в 2019 році у Сан-Франциско українки Дар’я Шаповалова та Наталя Моденова. До платформи вже приєдналися більше сотні дизайнерів, які створюють цифровий одяг. Користувач має змогу обрати одяг, що сподобався, надіслати свої фото, а команда Dress-X “одягне” його в обране вбрання та відправить готові фотографії.

    Tribute

    Це хорватська компанія, яка створює «безконтактну кібермоду». Спочатку засновники Tribute оцифрували свої традиційні моделі одягу за допомогою 3D програмного забезпечення. А вже сьогодні це 100% цифровий бренд.

    The Fabricant

    Це амстердамський будинок цифрової моди. Бренд створює гіперреальний віртуальний одяг для модних брендів і роздрібних продавців, таких як Puma і I.T Hong Kong. Fabricant розробив перший у світі предмет цифрової моди, проданий на благодійному аукціоні за 9 500 доларів на блокчейні Ethereum. Компанія також продає цифровий одяг безпосередньо клієнтам зі свого інтернет-магазину.

    Світ продовжує рухатись у діджитал. Модна галузь – не виняток. За прогнозами, в найближчому майбутньому кожен матиме цифровий одяг, який можна носити в соціальних мережах, приміряти на фотографіях, використовувати на відеодзвінках та онлайн-конференціях, а також в іграх та метавсесвітах. Модним брендам слід готуватись до цього.

    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяТОП-10 фінтех-інвесторів 2021 року
    Наступна стаття Прогноз глобальних трендів фінтеху на 2022 рік

    Схожі статті

    Amazon планує нові багатомільярдні інвестиції в Anthropic

    11 Липня 2025

    З 1 серпня бізнес платитиме повні штрафи за порушення у сфері РРО

    10 Липня 2025

    ЄБА закликає доопрацювати закон про приєднання України до SEPA

    10 Липня 2025

    Понад 390 ФОПів з’явилися у травні після роз’яснень ДПС

    10 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    Amazon планує нові багатомільярдні інвестиції в Anthropic

    11 Липня 202501 Хв читання

    Компанія Amazon планує зробити новий багатомільярдний вклад у ШІ-стартап Anthropic, що спеціалізується на розробках у…

    З 1 серпня бізнес платитиме повні штрафи за порушення у сфері РРО

    10 Липня 2025

    ЄБА закликає доопрацювати закон про приєднання України до SEPA

    10 Липня 2025

    Понад 390 ФОПів з’явилися у травні після роз’яснень ДПС

    10 Липня 2025
    Останні по темі

    Amazon планує нові багатомільярдні інвестиції в Anthropic

    11 Липня 2025

    З 1 серпня бізнес платитиме повні штрафи за порушення у сфері РРО

    10 Липня 2025

    ЄБА закликає доопрацювати закон про приєднання України до SEPA

    10 Липня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту