Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    єОселя: українці отримали 400 млн грн у кредит

    16 Грудня 2025

    Klarna запустила відкритий стандарт для ШІ-комерції зі 100 млн товарів

    16 Грудня 2025

    Visa інтегрує стейблкоїни у базову платіжну інфраструктуру

    16 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Статті»Цифровий одяг: яке майбутнє очікує на модні бренди

    Цифровий одяг: яке майбутнє очікує на модні бренди

    2 Лютого 2022
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Останні модні тенденції – це не вироби зі шкіри чи текстилю. Це одяг, створений за допомогою пікселів та спеціальних програм. Цифровий одяг – це ті ж сорочки, сукні, штани, капелюхи, взуття та аксесуари. Різниця лише в тому, що вдягати його можна за допомогою доповненої реальності та сервісів для обробки фотографій.

    Насправді, цифрова мода – явище не нове. Люди роками приміряли цифрові аксесуари через фільтри соціальних мереж. А ринок ігрових скінів для аватарів оцінюється як багатомільярдна індустрія. Але саме зараз, на тлі новин про метавсесвіт Цукерберга, злиття цифрового та фізичного відбувається насправді.

    У сучасному світі дизайнери створюють модний цифровий одяг, який люди використовують як спосіб самовираження. Він також простіший у використанні, дешевший та більш екологічний, ніж новий справжній одяг. За даними Європейської економічної комісії ООН, індустрія моди перебуває в надзвичайному екологічному та соціальному стані. За оцінками комісії, 20% світових стічних вод та 10% глобальних викидів вуглецю – це результат роботи традиційної індустрії моди. Текстильну промисловість признано основним джерелом пластикових відходів в океані, а швидка мода відома своїми небезпечними умовами праці.

    Крім екологічності, цифровий одяг має такі переваги:

    • Відповідає сучасним трендам, коли людям потрібен “одяг дня”.

    Дизайнерські луки коштують тисячі доларів, при цьому багато з них будуть одягнені лише один раз задля ефектного фото чи ексклюзивного посту у соцмережах. В сучасному світі новинки в гардеробі потрібні багатьом тільки для створення свого віртуального іміджу – і цифровий одяг чудово підходить для цих цілей. Потрібно просто завантажити у програму, що спеціалізується на цифровій моді, своє фото, приміряти предмети гардеробу, зібрати лук та отримати готове зображення на мільйон лайків.

    • Ідеальний варіант урізноманітнити свій гардероб в часи COVID-19.

    Останні 20 місяців люди все рідше виходять на вулицю та вирушають на шопінг. Тренд цифрового одягу прискорився у тому числі завдяки пандемії. Економічніше та доцільніше придбати модний віртуальний предмет одягу та похизуватись ним у соціальних мережах. Модним брендам довелося перейти на віртуальні шоу-руми та онлайн-презентації. Наступний крок – цифровий одяг. Цьому сприяє і поява нових технологій, таких як AR.

    • Цифровий одяг має схожість з аватарами відеоігор.

    Прихильники відеоігор з ентузіазмом сприймають тренд цифрового одягу, адже для них звичним є змінювати одяг своїх цифрових аватарів у віртуальній реальності.

    Піонери в цифровій моді

    Dress-X

    Проєкт заснували в 2019 році у Сан-Франциско українки Дар’я Шаповалова та Наталя Моденова. До платформи вже приєдналися більше сотні дизайнерів, які створюють цифровий одяг. Користувач має змогу обрати одяг, що сподобався, надіслати свої фото, а команда Dress-X “одягне” його в обране вбрання та відправить готові фотографії.

    Tribute

    Це хорватська компанія, яка створює «безконтактну кібермоду». Спочатку засновники Tribute оцифрували свої традиційні моделі одягу за допомогою 3D програмного забезпечення. А вже сьогодні це 100% цифровий бренд.

    The Fabricant

    Це амстердамський будинок цифрової моди. Бренд створює гіперреальний віртуальний одяг для модних брендів і роздрібних продавців, таких як Puma і I.T Hong Kong. Fabricant розробив перший у світі предмет цифрової моди, проданий на благодійному аукціоні за 9 500 доларів на блокчейні Ethereum. Компанія також продає цифровий одяг безпосередньо клієнтам зі свого інтернет-магазину.

    Світ продовжує рухатись у діджитал. Модна галузь – не виняток. За прогнозами, в найближчому майбутньому кожен матиме цифровий одяг, який можна носити в соціальних мережах, приміряти на фотографіях, використовувати на відеодзвінках та онлайн-конференціях, а також в іграх та метавсесвітах. Модним брендам слід готуватись до цього.

    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяТОП-10 фінтех-інвесторів 2021 року
    Наступна стаття Прогноз глобальних трендів фінтеху на 2022 рік

    Схожі статті

    єОселя: українці отримали 400 млн грн у кредит

    16 Грудня 2025

    Klarna запустила відкритий стандарт для ШІ-комерції зі 100 млн товарів

    16 Грудня 2025

    Visa інтегрує стейблкоїни у базову платіжну інфраструктуру

    16 Грудня 2025

    Криптогаманці для подорожей у 2026: як платити в будь-якій країні без банку

    16 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    єОселя: українці отримали 400 млн грн у кредит

    16 Грудня 202501 Хв читання

    Минулого тижня державною програмою пільгового іпотечного кредитування “єОселя” скористалися 191 українець. Загальна сума наданих пільгових…

    Klarna запустила відкритий стандарт для ШІ-комерції зі 100 млн товарів

    16 Грудня 2025

    Visa інтегрує стейблкоїни у базову платіжну інфраструктуру

    16 Грудня 2025

    Європейська Бізнес Асоціація обрала нового президента на 2026-2027 роки

    16 Грудня 2025
    Останні по темі

    єОселя: українці отримали 400 млн грн у кредит

    16 Грудня 2025

    Klarna запустила відкритий стандарт для ШІ-комерції зі 100 млн товарів

    16 Грудня 2025

    Visa інтегрує стейблкоїни у базову платіжну інфраструктуру

    16 Грудня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту