Німецький банківський концерн Commerzbank працює з Microsoft над використанням генеративного штучного інтелекту та технології аватарів для нового віртуального асистента у своєму мобільному застосунку. Аватар буде працювати на базі Microsoft Azure OpenAI Service для вдосконалених моделей GPT.
Як зазначається у релізі банку, клієнти зможуть ставити віртуальному асистенту запитання та отримувати як загальну інформацію, так і персоналізовані поради щодо різноманітних банківських послуг для приватних та бізнес-клієнтів. На першому етапі буде розроблено банківський аватар для 2,2 мільйона активних користувачів банківського додатка Commerzbank.
Банківський аватар базуватиметься на Microsoft Azure і пропонуватиме безпеку, захист даних, масштабованість і надійність корпоративного рівня. Він використовує службу Microsoft Azure OpenAI для розширених моделей GPT для створення природних і цікавих розмов. Він також інтегрує нову службу “Microsoft Azure text to speech avatar service”, яка нещодавно була представлена на виставці Microsoft Ignite і дозволяє створювати реалістичні та виразні цифрові аватари.
У банку переконані, що ця інноваційна цифрова пропозиція значно спростить обслуговування та ще більше підвищить рівень задоволеності клієнтів, оскільки клієнтам знадобляться лише їхні цифрові облікові дані, і вони зможуть спілкуватися з асистентом у природній формі. Початкові клієнтські тести показують дуже хороші результати і підтверджують інноваційний характер цього нового рішення, яке представляється гібридним клієнтським досвідом, тобто поєднанням людської та цифрової взаємодії.