Менеджмент соціальної мережі Clubhouse оголосило про план скоротити половину команди сервісу. На тлі звільнення 50% команди керівництво компанії планує підготувати нову версію сервісу.
Як зазначається у листі керівництва компанії до співробітників, там визнають жорстке падіння популярності сервісу після закінчення локдаунів. Тому там і анонсували оновлення сервісу, але жодних деталей щодо характеру оновлення не повідомляється.
Засновники Пол Девісон та Рохан Сет вважають, що велика команда створює проблему у період, коли потрібні швидкі зміни. Вони зіштовхнулись з неможливістю оновлень через розгалуженість керівників та команд. Додаткову складність створює віддалений формат роботи, компанії важко комунікувати, а в результаті деякі гарні ідеї проходять повз.
Водночас там підкреслюють, що скорочення штату не пов’язане із проблемами з фінансами. Там не відчувають негайного тиску з метою зниження витрат, а компанія “все ще добре фінансується”.
Звільнені працівники отримають зарплату за частину квітня, що залишилася, плюс 4 місяці додаткової вихідної допомоги, а також страховку до кінця серпня. Усі постраждалі отримають повну зарплату до кінця серпня.