Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    ЄС звинуватив TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

    17 Травня 2025

    Франція, Іспанія та Греція виступають за вікові обмеження в соціальних мережах

    17 Травня 2025

    Сервіс підписки з ШІ Google One встановив новий рекорд у 150 млн користувачів

    17 Травня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Чи є місце LEAN у фінтех, і як від нього виграє клієнт

    Чи є місце LEAN у фінтех, і як від нього виграє клієнт

    3 Лютого 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Команда NovaPay (група компаній NOVA)

    Усі ми чули про те, як методологія Lean сприяє оптимізації виробничих процесів, і знаємо хрестоматійний приклад Toyota, яка завдяки Lean значно підвищує ефективність і зменшує витрати. Але чи є місце Lean у фінтех-індустрії, яка й так базується на технологіях? Здавалося б, що тут покращувати, адже немає запасних частин і складів. Однак виявилося, що фінтех і Lean дуже добре поєднуються.

    Методологія Lean має японське коріння і виникла у виробничій сфері, але її принципи виявилися універсальними та підходять для будь-якої сфери діяльності. Бо в основі Lean – максимальна орієнтація на клієнта, усунення зайвих витрат і створення цінності там, де це дійсно потрібно. Ця філософія стала основою роботи групи компаній NOVA (Нова пошта), до якої входить NovaPay. Для нас Lean – це не лише метод управління процесами, а й підхід до формування культури компанії, орієнтованої на розвиток і клієнтський досвід.

    У цьому кейсі покажемо, як технології й увага до деталей дозволяють вдосконалювати процеси, підвищувати ефективність та покращувати якість обслуговування.

    Кейс #1: платежі онлайн – спрощення оплати за IBAN

    Кожен із нас стикався із ситуацією, коли треба швидко заплатити за щось, але доводиться вручну вводити реквізити у пʼять полів – від номеру рахунку до призначення платежу. Як на зло, все копіюється разом, починаєш видаляти зайве, а випадково видаляється потрібне, намагаєшся так сплатити, а не виходить, і доводиться вводити все знову.

    Тож, перед нами стояла задача: спростити оплату за реквізитами IBAN і зробити цей процес швидким, простим і безпечним. Для цього ми впровадили таке рішення:

    • парсинг реквізитів. Ми реалізували функцію, яка дозволяє користувачам скопіювати всі реквізити з повідомлення та вставити їх у поле IBAN. Система автоматично розподіляє інформацію по відповідних полях. Це зменшує час, необхідний для заповнення форми, і майже виключає ризик помилок;
    • сканування номеру IBAN. Камера смартфона може зчитувати номер рахунку з документа чи екрану іншого пристрою. Це ще більше спрощує процес;
    • завантаження документів. Користувачі можуть завантажувати рахунки у форматі PDF, фото з галереї або зробити знімок на місці.

    Результат: наші клієнти отримали інструмент, який значно зменшує час і зусилля, необхідні для здійснення платежів. Наприклад, при ручному вводі всіх реквізитів в середньому у користувача це займало 113 секунд, з парсингом – лише 12 секунд. Крім того, менше ручного введення означає менше стресу та помилок.

    Кейс #2: платежі офлайн – POS-термінали

    Для фінансових установ важливо забезпечувати не лише надшвидкі онлайн-платежі, а й високу якість обслуговування клієнтів у фізичних точках. POS-термінали є ключовим елементом роботи NovaPay, особливо у відділеннях, де клієнти часто сплачують офлайн. Ця сфера вимагає максимальної надійності, швидкості та безперебійної роботи, щоб кожна транзакція проходила ефективно та без зайвих затримок.

    Одна з наших основних задач – підвищити стабільність роботи POS-терміналів і забезпечити клієнтам комфорт під час проведення платежів. Ми прийшли до висновку, що контроль над цими процесами є ключем до створення якісного клієнтського досвіду. Тому було ухвалено рішення про впровадження власних POS-терміналів у всій мережі NovaPay.

    Результат: POS-термінали NovaPay дозволили скоротити середній час транзакції з 22,5 секунди до 13,3 секунди, зменшити кількість збоїв у 3,5 рази і оптимізувати витрати на еквайринг. До кінця 2024 року частка власних терміналів у нашій мережі сягнула 60%. Це знизило залежність від зовнішніх партнерів та покращило якість і швидкість обслуговування.

    Кейс #3: клієнтський досвід

    Якісний клієнтський сервіс, швидке та чітке обслуговування клієнтів – пріоритет NovaPay. Тут мова і про власне фінансові послуги, і про підтримку клієнтів у зручному форматі. Комунікація через чати, швидкість відповіді та вміння вирішувати проблеми з першого звернення є ключовими елементами, які формують довіру до бренду. Саме тому ми постійно працюємо над вдосконаленням цього напряму.

    Ми поставили перед собою задачу зменшити час очікування відповіді оператора у чаті, а також вирішувати проблеми клієнтів з першого звернення. Тут сформували для себе такий шлях досягнення і рішення:

    • збільшення кількості операторів у чатах із 28 до 38, що дозволило зменшити навантаження на кожного оператора;
    • побудова системи щоденного моніторингу роботи операторів, які працюють з чатами;
    • нова категоризація звернень клієнтів, яку фіксують оператори;
    • навчання фахівців;
    • зменшення кількості одночасних чатів на оператора з 6 до 5, щоб забезпечити детальніше опрацювання кожного звернення;
    • розробка нового рівня оцінки CSI (Customer Satisfaction Index), де клієнти можуть детальніше вказати причини свого невдоволення. Це дозволило нам ідентифікувати основні проблеми та вирішувати їх паралельно, як наслідок – знизилася кількість звернень.

    Як результат, час очікування відповіді скоротився з 9 хвилин 33 секунд до 5 секунд, а рівень задоволеності клієнтів зріс із 73,31% до 81,61%. Цей підхід дозволяє нам усувати недоліки, підвищувати ефективність і забезпечувати для клієнтів головне — швидкість і якість обслуговування.

    Бачимо, що запровадження Lean у фінтесі не лише оптимізувало процеси, а й дало можливість покращити клієнтський досвід. Бо задоволений клієнт — це головний результат кожного з наших проєктів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяПодаткові надходження перевищили очікування у січні майже на 10 млрд грн
    Наступна стаття SoftBank щороку інвестуватиме $3 млрд у спільне з OpenAI підприємство

    Схожі статті

    ЄС звинуватив TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

    17 Травня 2025

    Франція, Іспанія та Греція виступають за вікові обмеження в соціальних мережах

    17 Травня 2025

    Сервіс підписки з ШІ Google One встановив новий рекорд у 150 млн користувачів

    17 Травня 2025

    Акції Meta падають через відтермінування випуску нової ШІ-моделі

    16 Травня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    ЄС звинуватив TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

    17 Травня 202502 Хв читання

    Європейські регулятори у сфері технологій висунули обвинувачення соціальній мережі TikTok у порушенні правил ЄС щодо…

    Франція, Іспанія та Греція виступають за вікові обмеження в соціальних мережах

    17 Травня 2025

    Сервіс підписки з ШІ Google One встановив новий рекорд у 150 млн користувачів

    17 Травня 2025

    FTX анонсувала другий розподіл коштів кредиторам на $5 млрд

    17 Травня 2025
    Останні по темі

    ЄС звинуватив TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

    17 Травня 2025

    Франція, Іспанія та Греція виступають за вікові обмеження в соціальних мережах

    17 Травня 2025

    Сервіс підписки з ШІ Google One встановив новий рекорд у 150 млн користувачів

    17 Травня 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту