Оскільки соціальні мережі стають все більш ключовою частиною маркетингових стратегій компаній, фінансовий наглядовий орган Сполученого Королівства нагадав фінансовим компаніям про правила рекламних кампаній. Надавачі фінансових послуг повинні переконатися, що фінансові інфлюенсери або “фінфлюенсери”, з якими вони співпрацюють, спілкуються зі своїми підписниками у правильний спосіб.
Як зазначається у релізі Управління з фінансового регулювання та нагляду країни, FCA встановило, що будь-яка форма комунікації може бути фінансовою рекламою, якщо вона містить запрошення або спонукання до інвестиційної діяльності, навіть якщо вона поширюється через приватні канали.
Регулятор висловив занепокоєння низькою якістю фінансової реклами в соціальних мережах, яка може призвести до значної шкоди споживачам. Вважається, що фінфлюенсери орієнтуються на молоду аудиторію та тих, хто є більш вразливим до високоризикованих інвестицій.
Нові рекомендації визначають, що реклама в соціальних мережах повинна бути чесною, зрозумілою і не вводити в оману, бути збалансованою і містити правильні попередження про ризики, щоб люди могли приймати поінформовані фінансові рішення.
Люсі Каслдайн, директор департаменту споживчих інвестицій FCA, зазначила, що реклама фінансових послуг — “це не тільки про лайки, це про закон”. Регулятор зобов’язався вживати заходів проти тих, хто незаконно рекламує фінансові продукти. Просування фінансового продукту без схвалення уповноваженої FCA особи може бути кримінальним злочином у Сполученому Королівстві.