Іспанський банк BBVA надасть понад 100 000 своїх працівників доступ до генеративного штучного інтелекту через інструменти Google Cloud. Йдеться про повномасштабне впровадження Google Workspace з інтеграцією ШІ Gemini.
Про це пише Finextra. Співробітники банку зможуть використовувати AI у Gmail, Google Docs, Sheets, а також у спеціальних застосунках Gemini та NotebookLM — для створення документів, аналізу інформації, генерації звітів, аудіооглядів та нотаток із дзвінків.
BBVA вже має позитивний досвід застосування ШІ. Після попереднього впровадження 11 000 ліцензій ChatGPT від OpenAI працівники повідомили, що автоматизація рутинних задач заощаджує їм у середньому до трьох годин щотижня.
Щоб підготувати персонал до ефективної й етичної роботи з новими інструментами, банк запускає обов’язкову програму навчання AI Express. Тільки після її проходження працівники отримають доступ до сервісів Gemini.
Нагадаємо – у лютому BBVA представила оновлену версію свого віртуального помічника Blue, який тепер використовує технології ШІ для управління рахунками та банківськими картками клієнтів. Новий асистент здатний обробляти до 150 різних типів запитів та операцій, що дозволяє йому відповідати більш ніж на 3000 різних питань клієнтів.