Дослідження, проведене постачальником хмарної банківської платформи 10x Banking, показало, що банки по всьому світу спостерігають зниження показників утримання клієнтів до 20%, якщо вони не впровадили належним чином технологічні інновації.
Як зазначають аналітики платформи, серед загальної кількості втрачених клієнтів у міжнародних банків кожен п’ятий користувач йде через поганий досвід роботи з клієнтами, який пов’язаний з повільною цифровою трансформацією банків.
Аналітики опитали понад 150 керівників вищої ланки та понад 150 менеджерів із продукції, бізнес-аналітиків і керівників проектів на восьми ринках (Велика Британія, Південна Африка, скандинавські країни, Австралія, Нова Зеландія, Німеччина, Індія та В’єтнам).
Дослідження показало, що банки на ключових ринках по всьому світу передають велику кількість своєї клієнтської бази конкурентам через цей фактор. Кожен восьмий банківський лідер (12%) стверджує, що втратив 30-40% своїх існуючих клієнтів саме з цієї причини.
Керівники вищої ланки банків не тільки визнають, що вони втрачають цінних клієнтів, але й більшість із них (64%) зазначають, що повільні темпи цифрової трансформації безпосередньо призвели до того, що вони втратили можливість завоювати нових клієнтів.
Цей прямий вплив на прибутки банків у поєднанні з поточною економічною невизначеністю в банківському секторі призвели до того, що три чверті банків (74%) цього року намагалися прискорити свою цифрову трансформацію.
Експерти зазначають, що деякі банки є музеєм технологій із попередніми поколіннями програмного та апаратного забезпечення, більшість із яких уже не підтримуються. Пріоритет цифрової трансформації є критично важливим, якщо установи хочуть залишатися актуальними та ефективно конкурувати.