Bank of America запустив масштабне оновлення свого мобільного додатку, переосмисливши, як клієнти взаємодіють зі своїми фінансами. Клієнти банку отримують можливість переглядати та керувати своїм фінансовим життям за допомогою нової уніфікованої цифрової платформи, яка об’єднала п’ять застосунків.
Як зазначається у релізі банку, оновлений уніфікований застосунок об’єднав сервіси основного застосунку банку Bank of America, інвестиційні застосунки Merrill Edge та MyMerrill, банкінгу Bank of America Private Bank та пенсійного Benefits OnLine.
У новому застосунку реалізовано спрощений огляд рахунків, який надає клієнтам єдину персоналізовану фінансову картину, включаючи резюме їхніх банківських, інвестиційних та пенсійних рахунків. Додаток також об’єднує кілька цифрових інструментів в одному місці, в тому числі Life Plan від Bank of America та інструмент оцінки чистих активів. Він також пропонує центр платежів і переказів, який дозволяє користувачам оплачувати рахунки, переказувати гроші між рахунками, розділяти рахунки з друзями, отримувати платежі та отримувати як внутрішні, так і міжнародні банківські перекази.
Запуск оновленого застосунку відбувся після року, протягом якого клієнти Bank of America здійснили 23,4 мільярда цифрових взаємодій з банком — рекорд, що на 11% більше, ніж у попередньому році. Ці цифрові взаємодії охоплювали вхід клієнтів до своїх рахунків 12,8 мільярда разів та отримання 10,6 мільярда проактивних цифрових сповіщень протягом року.