Австралійський Westpac у партнерстві з телекомунікаційною компанією Optus представили нову систему захисту від шахрайства, інтегровану в застосунок банку. Нова функція Westpac SafeCall покликана захистити клієнтів від телефонного шахрайства з імітацією банку.
Як зазначається у релізі установи, технологія розроблена компанією Vonage з групи Ericsson. Вона покликана допомогти клієнтам впевнитися в легітимності дзвінка, особливо в умовах, коли шахрайство з імітацією банку є одним з найпоширеніших видів шахрайства, що впливає на клієнтів.
Нова функція дозволяє клієнтам Westpac отримувати дзвінки через банківський застосунок. Ці дзвінки мають три ключові характеристики: вони брендовані як Westpac, (на екрані телефону відображається назва банку як ініціатора дзвінка), дзвінки верифіковані компанією Optus, що додає додатковий рівень безпеки, а також на екрані відображається причина дзвінка, що дає клієнту більше інформації про мету дзвінка.
SafeCall буде поступово впроваджуватися для клієнтів Westpac протягом найближчих місяців. Серед інших заходів захисту клієнтів банк зазначає:
- систему SaferPay, яка ставить клієнтам серію запитань у випадках, коли платіж вважається високоризиковим щодо шахрайства;
- функцію Verify, що сповіщає клієнтів про потенційну невідповідність імені рахунку при додаванні нового отримувача платежу з використанням BSB та номера рахунку
- динамічний CVC-код зі зміною кожні 24 години;
- блокування криптовалютних платежів та підозрілих торговців, які вважаються високоризиковими щодо шахрайства
- сервіс проти підміни номерів, у який додано 94 000 номерів Westpac до списку не відповідних., щоб запобігти спробам шахраїв видати себе представників банку;
- моніторинг платежів, що надходять до банку, для перевірки на наявність ознак шахрайства;
- складну технологію виявлення, передовий поведінковий інструмент для боротьби з шахрайством з віддаленим доступом.