Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 2025

    Telegram вперше збільшив прибуток до $540 млн після років збитків

    22 Травня 2025

    Українсько-естонський стартап Deftak залучив €600 000 від європейських інвесторів

    22 Травня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Авіакомпанії, готелі та ритейлери у ЄС побоюються змін SEO-алгоритмів пошуку Google

    Авіакомпанії, готелі та ритейлери у ЄС побоюються змін SEO-алгоритмів пошуку Google

    27 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Лобістські групи, що представляють авіакомпанії, готелі та роздрібну торгівлю, закликали технічні регулятори Європейського Союзу забезпечити, щоб Google враховував їхні погляди, а не лише великих посередників, при внесенні змін Google у пошуковій системі. Представники бізнесу в ЄС висловили своє занепокоєння з приводу впливу нових правил.

    Як зазначає Reuters, учасниками ініціативи є група Airlines for Europe, до якої входять авіакомпанії Air France KLM і British Airways, власник IAG, а також готельні групи Hotrec і European Hotel Forum та асоціації роздрібної торгівлі EuroCommerce, Ecommerce Europe і Independent Retail Europe.

    Вони стверджують, що зміни можуть призвести до виснаження доходів компаній від прямих продажів, оскільки потужні онлайн-посередники отримають преференції та займуть більш помітне місце в результатах пошуку. Лобістські групи написали спільного листа керівнику антимонопольного відомства ЄС Маргрете Вестагер і керівнику Єврокомісії з питань промисловості Тьєррі Бретону, в якому висловили своє занепокоєння з приводу поточних рішень і вимог щодо впровадження DMA.

    У березні повідомлялося, що Google вніс значні зміни до результатів пошуку та інструментів для розробників, намагаючись дотримуватися правил DMA. Компанія заявила, що має намір дотримуватися вимог DMA, зберігаючи при цьому якість послуг і зручність для користувачів. Зміни в результатах пошуку були одними з ключових модифікацій.

    Група вважає, що ці зміни можуть зашкодити їхньому бізнесу. Галузеві групи стурбовані тим, що розслідування щодо дотримання Google DMA зосереджується лише на справедливому ставленні до послуг третіх сторін, не враховуючи європейський бізнес, який також пропонує свої послуги в Google.

    У березневому блозі Google заявив, що зміни в пошуковій видачі підуть на користь великим посередникам і агрегаторам, забезпечивши їх більшим трафіком. Однак ці зміни також призведуть до зменшення видимості готелів, авіакомпаній, торговців і ресторанів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяMastercard приєднується до глобальної коаліції від ООН проти цифрового шахрайства
    Наступна стаття Британсько-китайську відмивачку біткоїнів на $6 млрд ув’язнили на понад 6 років

    Схожі статті

    Telegram вперше збільшив прибуток до $540 млн після років збитків

    22 Травня 2025

    OpenAI купує стартап дизайнера iPhone Джоні Айва за $6,5 мільярда

    22 Травня 2025

    Citi розширює використання ШІ-інструментів для співробітників

    22 Травня 2025

    Google запускає ШІ-помічника для автоматичних покупок онлайн

    22 Травня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    70% P2P-платежів у США здійснюють через мобільні додатки

    22 Травня 2025

    Telegram вперше збільшив прибуток до $540 млн після років збитків

    22 Травня 2025

    Українсько-естонський стартап Deftak залучив €600 000 від європейських інвесторів

    22 Травня 2025

    OpenAI купує стартап дизайнера iPhone Джоні Айва за $6,5 мільярда

    22 Травня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту