На тлі скарг на погіршення якості пошукової видачі пошуковик Google змінює свої алгоритми, щоб краще відсіювати спам або автоматизований контент. Компанія випускає масові покращення якості пошуку в березні 2024 року, а також оновлення ядра та кілька оновлень для боротьби зі спамом.
Як зазначається у релізі Google, пошуковик впроваджує оновлення основного алгоритму Google та алгоритму антиспаму одночасно. Мова йде про посилення політики проти масового створення контенту з метою маніпулювання ранжуванням, визнання спамом низькоякісного стороннього контенту, що розміщується на авторитетних сайтах чи прострочених доменів, викуплених і перепрофільованих для пошукового просування чи просування неякісного контенту.
Ці кроки компанії спрямовані на боротьбу з низькоякісним контентом, що генерується штучним інтелектом, у якому для поширення використовуються сумнівні SEO-практики або який розповсюджується на сайтах, що раніше мали інше тематичне спрямування.
Google заявляє, що використовує досвід, отриманий під час налаштування алгоритмів 2022 року, щоб “зменшити кількість некорисного, неоригінального контенту”. Компанія стверджує, що зміни спрямують більше трафіку на “корисні та якісні сайти”.
У поєднанні з оновленнями дворічної давнини, за оцінками Google, цей перегляд зменшить кількість спаму та неоригінальних результатів пошуку на 40%.
Користувачі не побачать покращення одразу, оскільки Google дає власникам сайтів двомісячний термін, щоб вони могли адаптуватися. Зміни в пошуковій системі набудуть чинності 5 травня.