Компанія Apple досягла рекордних показників у своєму підрозділі цифрових сервісів, отримавши майже $100 мільярдів доходу за 2024 рік та подолавши позначку в 1 мільярд передплат. Про це повідомив генеральний директор компанії Тім Кук під час оголошення фінансових результатів.
Як передає TechCrunch, у четвертому кварталі 2024 року дохід від сервісів, включаючи App Store, iCloud, Apple Music та TV+, зріс на 14% порівняно з минулим роком і досяг рекордних $26,3 мільярда. Компанія також відзначає зростання кількості активних користувачів та платних акаунтів.
Успіх сервісного напрямку пов’язують із розширенням пропозицій, зокрема ігрового сервісу Apple Arcade та фітнес-платформи Fitness+. Також компанія розширила географію сервісу безконтактних платежів Tap to Pay, який тепер доступний на 20 ринках.
Під час звітної конференції інвестори цікавились впливом нового регуляторного середовища на бізнес компанії. Однак фінансовий директор Apple Кеван Парех ухилився від прямої відповіді, зосередившись на позитивних показниках зростання.
Нагадаємо – Apple зберегла позицію найдорожчого бренду у світі з вартістю в $574,5 мільярда. Згідно з дослідженням Brand Finance Global 500 2025, чотири з п’яти найдорожчих брендів світу належать до технологічного сектору.