Технологічний гігант Apple щороку втрачає понад $1 мільярд на своєму стрімінговому сервісі Apple TV+. Про це пише Reuters.
З моменту запуску Apple TV+ у 2019 році компанія витрачала понад $5 мільярдів щорічно на контент. Минулого року ці витрати було скорочено приблизно на $500 мільйонів.
Apple TV+ суттєво відстає від конкурентів за кількістю підписників. За останніми даними, лідер індустрії Netflix має 301,63 мільйона підписників, Disney+ — 124,6 мільйона, а Warner Bros Discovery — 116,9 мільйона.
Apple не розкриває точну кількість передплатників свого стрімінгового сервісу, проте, за оцінками аналітиків з Visible Alpha, на кінець 2024 року їх кількість досягла 40,4 мільйона. Генеральний директор Apple Тім Кук у січні повідомив, що продукція Apple TV+ отримала понад 2500 номінацій та 538 нагород.
Нагадаємо, що у жовтні минулого року Бюро захисту фінансових прав споживачів США (CFPB) вжило заходів проти Apple та Goldman Sachs і оштрафувало їх на понад $89 мільйонів за бізнес з кредитними картками. За даними CFPB, обидві компанії неправомірно вирішували суперечки щодо транзакцій і вводили в оману покупців iPhone щодо безвідсоткових варіантів оплати.