Apple оголосила про оновлення умов використання StoreKit External Purchase Link Entitlement для розробників застосунків в Європейському Союзі. Нові правила дозволяють розробникам рекламувати та просувати пропозиції для покупок, доступних на платформах за їхнім вибором, включаючи альтернативні магазини застосунків, інші застосунки або веб-сайти.
Як зазначається у релізі компанії, відтепер така комунікація та просування пропозицій можуть здійснюватися безпосередньо в застосунках. Правилами дозволяється надавати інформацію про ціни підписок та інших пропозицій, доступних як всередині, так і за межами застосунків.
Розробники можуть використовувати активні посилання для переходу користувачів на обрані ними платформи. Apple зняли обмеження на кількість URL-адрес, які можна використовувати без декларування їх в інформації застосунку. Дозволено використання посилань з параметрами, перенаправленнями та проміжними посиланнями на цільові сторінки.
Ці зміни набудуть чинності восени 2024 року і є частиною плану Apple щодо відповідності вимогам Закону про цифрові ринки ЄС.