Компанія Apple вносить серйозні зміни у свою політику щодо магазину застосунків App Store у США. Розробникам, які публікують свої сервіси та застосунки у цьому магазині, тепер надали можливість направляти клієнтів на інші джерела купівлі контенту, за межами App Store, за умов збереження комісії Apple.
Як зазначає MacRumors, Apple дозволяє застосункам розміщувати всередині застосунку єдине посилання на вебсайт розробника, що веде до альтернативного місця купівлі. Водночас Apple планує продовжувати стягувати комісію від 12 до 27% за контент, куплений у такий спосіб.
Розробникам, які хочуть запропонувати цей варіант, необхідно буде подати заявку на отримання права на зовнішнє посилання на купівлю StoreKit. Маючи право на посилання, розробник може спрямувати користувача до механізму купівлі поза додатком, використовуючи зовнішнє посилання для купівлі.
“Це право можна використовувати тільки в App Store для iOS або iPadOS на вітрині магазину в США. На всіх інших вітринах додатки та їхні метадані не можуть містити кнопки, зовнішні посилання або інші заклики до дії, що скеровують клієнтів до механізмів купівлі, відмінних від купівлі в додатку. Якщо ваш застосунок використовує маркетингові методи, що вводять в оману, шахрайство або шахрайство щодо права, ваш застосунок буде видалено з App Store, а ви можете бути виключені з програми Apple Developer Program”, – йдеться в оновленних правилах.
Замість 30% Apple стягуватиме комісію в розмірі 27% за покупки користувачів або річні підписки, зроблені за посиланням. На другий рік підписки комісійний збір знижується до 12%, що на три відсоткові пункти нижче, ніж 15-відсотковий збір, який Apple стягує з підписок на другий рік або більш тривалий термін через App Store. Із застосунків, що беруть участь у програмі App Store для малого бізнесу, стягується комісія в розмірі 12%.
Комісія застосовуватиметься до транзакцій цифрових товарів і послуг, які відбуваються на вебсайті розробника протягом семи днів після того, як користувач перейде за зовнішнім посиланням для купівлі на зовнішній вебсайт.
Ці зміни відбулися після того, як Верховний суд США відхилив апеляцію на перегляд рішення суду нижчої інстанції, який зобов’язав Apple дозволити розробникам перенаправити клієнтів на альтернативні способи оплати.