Китайський фінтех-холдинг Ant Group та американська платіжна компанія Mastercard разом з 12 зарубіжними платіжними партнерами Alipay+ та іншими великими міжнародними картковими організаціями розширили програму International Consumer Friendly Zones, щоб полегшити платежі під час подорожей до Китаю.
Як зазначається у релізі компаній, Ant Group розшир. програму на великі західнокитайські міста Ченду та Чунцин, оскільки в’їзний потік до регіону збільшується завдяки постійному зростанню міжнародного туризму та торгівлі.
За підтримки місцевих органів влади програма International Consumer Friendly Zones буде розгорнута в цілому в понад 60 основних торгових районах, відомих туристичних визначних пам’ятках, а також у міжнародних аеропортах і швидкісних залізничних станціях двох міст. Торговці, які беруть участь у програмі, покращать видимість платіжних вивісок, щоб чітко інформувати клієнтів про широкий спектр цифрових методів оплати, підтримуваних Ant Group та її партнерами.
Обидва міста увійшли до десятки найкращих напрямків в’їзного туризму в першому кварталі 2024 року. В Ченду, столиці провінції Сичуань, відомій своїми гігантськими пандами, за перші п’ять місяців 2024 року було зареєстровано більш ніж у п’ять разів більше в’їздів та виїздів іноземних громадян, ніж за попередній рік. Аналогічно, кількість іноземних прибулих до міжнародного аеропорту Чунціна, відомого як “Гірське місто Китаю”, у першому кварталі зросла у шість разів порівняно з попереднім кварталом.
У першій половині 2024 року витрати міжнародних відвідувачів у Ченду та Чунціні за допомогою цифрових платіжних систем, що підтримуються компанією Ant Group і партнерами, збільшилися у порівнянні з аналогічним показником минулого року в 13 разів.
Серед електронних гаманців-партнерів програми AlipayHK, Touch ‘n Go eWallet (Малайзія) та TrueMoney (Таїланд) посіли перші три місця за обсягом транзакцій відвідувачів. Крім того, кількість продавців в обох містах, які приймають платежі від іноземних відвідувачів через Alipay+, зросла більш ніж у п’ять разів порівняно з минулим роком.
Ant Group пропонує 2 альтернативи мобільних платежів для іноземних відвідувачів у Китаї. Alipay+ дає змогу відвідувачам з-за кордону розраховуватись за допомогою власних електронних гаманців у всьому Китаї. Інший варіант дозволяє відвідувачам прив’язати основні міжнародні банківські картки до застосунку Alipay.
Після початкового запуску програми в Пекіні та подальшого розширення до Гуанчжоу та Шанхаю на початку цього року, Ant Group продовжує працювати над покращенням доступності та простоти використання цифрових платіжних опцій для міжнародних мандрівників, оскільки в’їзний туризм продовжує відновлюватися. Китайська академія туризму очікує, що в’їзний туризм в країну досягне 80% від допандемічного рівня у 2024 році.