Гігант цифрового банкінгу Chime заплатить понад $4,5 млн, щоб врегулювати конфлікт з Бюро фінансового захисту споживачів (CFPD), що стосується незаконної затримки повернення коштів споживачам. Chime має виплатити щонайменше $1,3 млн компенсації постраждалим споживачам і сплатити $3,25 млн штрафу.
Як зазначає NBC, Chime звинувачується у постійному несвоєчасному списанні коштів з рахунків клієнтів після закриття ними своїх рахунків із залишками на них, включаючи тисячі випадків, коли Chime чекала щонайменше 90 днів. CFPB виявив, що тисячі клієнтів Chime були змушені чекати тижнями або навіть місяцями на відшкодування після закриття своїх рахунків у компанії, хоча політика Chime обіцяла відшкодування протягом 14 днів.
“Клієнти Chime були змушені чекати тижнями або місяцями на доступ до власних грошей і були змушені використовувати альтернативні засоби для покриття своїх основних витрат”, в тому числі збільшувати залишки на кредитних картах, – заявив у своїй заяві директор CFPB Рохіт Чопра. “Швидкозростаючі фінансові компанії повинні ставитися до своїх клієнтів справедливо і розуміти, що федеральний закон не є пропозицією”.
У багатьох випадках постраждалі клієнти не могли покрити базові витрати на проживання, заявили у CFPB. Також там заявили, що Chime несе відповідальність за обробку платежів за рахунками, хоча і визнала, що робить це за контрактом зі стороннім платіжним процесором. Chime відповідає за майже всі комунікації зі споживачами щодо їхніх рахунків, а також за їхнє обслуговування, в тому числі з банками-партнерами.
У своїй заяві Chime повідомила, що більшість затримок з поверненням коштів були пов’язані з помилкою конфігурації у стороннього постачальника в період між 2020 і 2021 роками. Коли Chime виявив проблему, там працювали з постачальником, щоб усунути помилку і виплатили відшкодування постраждалим споживачам.
Компанія заявила, що її мирова угода з CFPB відображає переконання, що своєчасне розв’язання питань клієнтів має вирішальне значення, навіть в умовах унікальних викликів, пов’язаних з пандемією.
За розпорядженням CFPB, Chime виплатить щонайменше $1,3 млн постраждалим клієнтам, причому споживачі отримають щонайменше $150, якщо вони мали щонайменше $10, які не були повернуті через 14 днів після закриття їхнього рахунку. Штрафні санкції у розмірі $3,25 млн, які Chime виплатить CFPB, підуть до фонду CFPD допомоги жертвам.