Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI може залучити десятки мільярдів при оцінці $750 млрд

    21 Грудня 2025

    До американської ШІ-ініціативи приєдналися OpenAI, Microsoft та Nvidia – Genesis Mission

    20 Грудня 2025

    ДПС відкрила провадження проти понад 25 тисяч компаній

    20 Грудня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Американський банк Chime оштрафували на $4,5 млн за затримку повернень

    Американський банк Chime оштрафували на $4,5 млн за затримку повернень

    8 Травня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Гігант цифрового банкінгу Chime заплатить понад $4,5 млн, щоб врегулювати конфлікт з Бюро фінансового захисту споживачів (CFPD), що стосується незаконної затримки повернення коштів споживачам. Chime має виплатити щонайменше $1,3 млн компенсації постраждалим споживачам і сплатити $3,25 млн штрафу.

    Як зазначає NBC, Chime звинувачується у постійному несвоєчасному списанні коштів з рахунків клієнтів після закриття ними своїх рахунків із залишками на них, включаючи тисячі випадків, коли Chime чекала щонайменше 90 днів. CFPB виявив, що тисячі клієнтів Chime були змушені чекати тижнями або навіть місяцями на відшкодування після закриття своїх рахунків у компанії, хоча політика Chime обіцяла відшкодування протягом 14 днів.

    “Клієнти Chime були змушені чекати тижнями або місяцями на доступ до власних грошей і були змушені використовувати альтернативні засоби для покриття своїх основних витрат”, в тому числі збільшувати залишки на кредитних картах, – заявив у своїй заяві директор CFPB Рохіт Чопра. “Швидкозростаючі фінансові компанії повинні ставитися до своїх клієнтів справедливо і розуміти, що федеральний закон не є пропозицією”.

    У багатьох випадках постраждалі клієнти не могли покрити базові витрати на проживання, заявили у CFPB. Також там заявили, що Chime несе відповідальність за обробку платежів за рахунками, хоча і визнала, що робить це за контрактом зі стороннім платіжним процесором. Chime відповідає за майже всі комунікації зі споживачами щодо їхніх рахунків, а також за їхнє обслуговування, в тому числі з банками-партнерами.

    У своїй заяві Chime повідомила, що більшість затримок з поверненням коштів були пов’язані з помилкою конфігурації у стороннього постачальника в період між 2020 і 2021 роками. Коли Chime виявив проблему, там працювали з постачальником, щоб усунути помилку і виплатили відшкодування постраждалим споживачам.

    Компанія заявила, що її мирова угода з CFPB відображає переконання, що своєчасне розв’язання питань клієнтів має вирішальне значення, навіть в умовах унікальних викликів, пов’язаних з пандемією.

    За розпорядженням CFPB, Chime виплатить щонайменше $1,3 млн постраждалим клієнтам, причому споживачі отримають щонайменше $150, якщо вони мали щонайменше $10, які не були повернуті через 14 днів після закриття їхнього рахунку. Штрафні санкції у розмірі $3,25 млн, які Chime виплатить CFPB, підуть до фонду CFPD допомоги жертвам.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУ квітні НБУ виписав фінансовим установам низку попереджень і штрафів на 20 млн грн
    Наступна стаття Необанк Liv від Emirates NBD досліджує токенізацію реальних активів

    Схожі статті

    ДПС відкрила провадження проти понад 25 тисяч компаній

    20 Грудня 2025

    Ветерани зможуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу – Власна справа

    19 Грудня 2025

    Позитивний ефект від програми «Національний кешбек» відчули 20% підприємств

    19 Грудня 2025

    Гетманцев закликав відтермінувати обов’язкові платіжні термінали для ФОП 1-ї групи до кінця війни

    19 Грудня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    OpenAI може залучити десятки мільярдів при оцінці $750 млрд

    21 Грудня 2025

    До американської ШІ-ініціативи приєдналися OpenAI, Microsoft та Nvidia – Genesis Mission

    20 Грудня 2025

    ДПС відкрила провадження проти понад 25 тисяч компаній

    20 Грудня 2025

    Гендиректор Tether: “бульбашка” штучного інтелекту є найбільшим ризиком для біткоїна у 2026 році

    20 Грудня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту