Понад 1600 американських ритейлерів, включаючи Walmart і Target, заявили про підтримку законопроєкту, націленого на послаблення впливу платіжних систем Visa та Mastercard на ринку кредитних карток. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Законопроєкт має на меті надати продавцям можливість направляти платежі за кредитними картками через мережі, відмінні від Visa та Mastercard. У листі до членів Конгресу торговці заявили, що запропоновані зміни посилять конкуренцію, а це, в свою чергу, призведе до зменшення комісії, яку сплачують торговці.
Більшість американських банків, що випускають кредитні картки, працюють із однією з двох основних мереж, Visa або Mastercard. Коли покупець використовує кредитну картку, продавець сплачує комісію інтерчейндж, яка встановлюється мережею та стягується емітентом картки.
За даними Nilson Report, дві мережі разом минулого року опрацювали приблизно 77% усіх витрат за кредитними картками, випущеними в США.
Продавці заявили, що високі комісії в результаті відбиваються на споживачах через більш високі ціни. Торгова група обурена, що комісія інтерчейндж у Сполучених Штатах вища, ніж будь-де у промислово розвиненому світі – наприклад, більш ніж у сім разів вища, ніж у Європі.