Американська фінансова корпорація American Express (AmEx) бачить можливість використовувати технології генеративного штучного інтелекту (ШІ), щоб покращити взаємодію з їх клієнтами. У корпорації не збираються розробляти свій ШІ і натомість покладатимуться на інтеграцію існуючих пропозицій.
Як зазначає VentureBeat, AmEx планує використовувати функції ШІ для перевірки транзакцій, затвердження кредитних ліній, аналізу настроїв клієнтів та прогнозування фінансів клієнтів.
Рішення щодо впровадження вже готових рішень у свою екосистему пов’язане із сумнівами, що компанія зможе зробити свій ШІ з нуля. Там вважають за краще використовувати ШІ через партнерські відносини.
У цій думці вони розійшлися з одним із найбільших банківських холдингів США JPMorgan Chase, де вирішили розробляти саме свій аналог генеративному ШІ ChatGPT для інвестиційних порад — IndexGPT.
American Express не розкрили, з якими партнерами компанія має намір працювати. Водночас примітно, що останні кілька місяців компанія працювала з Microsoft над розробкою хмарних технологій ШІ.
Серед заходів та послуг, у які компанія сподівається інтегрувати ШІ у майбутньому, зазначаються схвалення угод, прогностична аналітика, затвердження карток і кредитних ліній, аналіз відгуків та запити щодо обслуговування, а також коментарів в соціальних мережах. ШІ відповідно та корисно відповідатиме на запитання та реагуватиме на проблеми клієнтів.