JPMorgan Chase, один із найбільших банківських холдингів США, подав заявку на товарний знак для продукту під назвою IndexGPT. Очікується, що це буде їх власний чатбот з генеративним штучним інтелектом для надання інвестиційних консультацій.
Як зазначає CNBC, у пояснювальній записці до товарного знаку банк стверджує, що чатбот покладатиметься на хмарні обчислення та штучний інтелект для аналізу та вибору цінних паперів відповідно до потреб клієнтів.
Процес затвердження зазвичай займає рік. Банк повинен запустити продукт протягом трьох років після затвердження, щоб закріпити за собою торгову марку.
Офіційно в JPMorgan не коментували створення свого чатбота. В банку зазначали, що розглядають різні сценарії використання технології generative pre-trained transformer (GPT), проте не вдавалися до конкретики.
В основі чат-бота IndexGPT від JPMorgan буде той самий тип нейронних мовних моделей, що і в ChatGPT, представленому компанією OpenAI.
Цей крок JPMorgan розглядається як потенційна загроза традиційним фінансовим консультантам.
Примітно, що у лютому JPMorgan обмежив використання співробітниками чат-бота ChatGPT, хоч і відкрито займався дослідженням технології. Наприклад, за допомогою ChatGPT там “декодували” заяви Федеральної резервної системи (ФРС), щоб відстежувати потенційні ринкові сигнали на основі аналізу заяв менеджменту регуляторів.