Alipay+, глобальна платіжна та технологічна платформа, керована Ant International, розширює мережу приймання мобільних платежів у Європі напередодні чемпіонату Європи з футболу UEFA EURO 2024. Платформа є офіційним платіжним спонсором турніру.
Як зазначається у релізі компанії, станом на червень 2024 року понад 400 000 торговців у Європі приймають мобільні платежі через Alipay+ від 14 міжнародних електронних гаманців та банківських додатків. Користувачі можуть здійснювати платежі в таких популярних категоріях, як універмаги, аптеки, аеропорти, заклади харчування та визначні пам’ятки.
Для розширення приймання платежів у Франції цього літа Alipay+ співпрацює з місцевим банком Crédit Mutuel. У Сполученому Королівстві понад 50 000 додаткових торговців тепер можуть приймати платежі Alipay+ завдяки партнерству з DNA Payments. В Іспанії користувачі Alipay+ можуть насолоджуватися покупками зі спеціальними знижками в універмазі El Corte Ingles.
Alipay+ та його партнери проводять різноманітні рекламні кампанії та розіграші квитків на UEFA EURO 2024 для користувачів у різних країнах Європи та Азії. Ці ініціативи охопили понад 700 мільйонів взаємодій, було розподілено 780 квитків серед переможців розіграшів та роздано 8 мільйонів ваучерів.
У Сингапурі, Малайзії, Таїланді та на Філіппінах користувачі партнерських електронних гаманців Alipay+ можуть купувати пакети ваучерів зі знижками в магазинах безмитної торгівлі, супермаркетах та визначних пам’ятках.