Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Активність користування інтернетом українцями зростає, а поведінка користувачів змінюється

    Активність користування інтернетом українцями зростає, а поведінка користувачів змінюється

    26 Вересня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    У вересні 2023 року дослідницька компанія Gradus Research повторила дослідження Digi-нація, в якому дослідники дивилися на те, як люди користуються інтернетом та за якими сегментами їх можна згрупувати. Порівнюючи з результатами 2021 року, тенденції поведінки українців та розподіл їх сегментів в інтернеті зазнав змін.

    Як зазначається у релізі опитування, в якому взяло участь близько 1900 респондентів, 93% опитаних громадян користуються інтернетом вдома, 52% — на роботі, і 42% — у транспорті. Дослідники відзначили зростання активного користування інтернетом, яке спостерігається в усіх вікових групах.

    72% респондентів повідомили, що проводять в інтернеті більш як 4 годин на день. Відзначається, що серед літніх людей ця тривалість споживання інтернету є меншою, а серед молодших вікових груп — більшою. Проте загалом це є високим показником.

    95% опитаних користуються смартфонами для доступу до інтернету, а стаціонарний комп’ютер використовують 23% респондентів, і це більшою мірою люди віком 45-54 років.

    Для 91% опитаних мешканців України інтернет є соціальною нормою, адже всі навколо користуються інтернетом. 77% респондентів відповіли, що без інтернету вони б втратили контакт із багатьма друзями та знайомими. Для 64% без доступу до інтернету робота неможлива.

    При цьому лише 23% опитаних громадян довіряють інформації з інтернету, і це переважно люди у віці 35-60 років. Тоді як 68% зважають на джерело.

    Дослідники поділили українську аудиторію користувачів інтернету на шість основних сегментів, кожен з яких має певну характеристику поведінки.

    З точки зору показників інтенсивності використання та розміру сегмента найбільш активними користувачами інтернету наразі є “Просунуті” (6% у 2023-му проти 6% у 2021-му) та “Пліткарі” (16% у 2023-му проти 11% у 2021-му). Зважені користувачі інтернету — це “Прагматики” (14% у 2023-му проти 24% у 2021-му) й “Шукачі розваг” (19% у 2023-му проти 12% у 2021-му). І сегмент помірного використання інтернету — “Помірковані” (25% у 2023-му проти 29% у 2021-му) та “Незалучені” (29% у 2023-му проти 18% у 2021-му).

    Активність поміркованих користувачів інтернету скоротилася, трохи підросла група незалучених та суттєво знизилась група прагматиків. Питома вага груп “Пліткарі” та “Шукачі розваг” збільшилася.

    87% вважають, що купувати товари чи послуги онлайн легко, легкість є основним драйвером цієї категорії.

    26% опитаних надають виключну перевагу покупкам в інтернеті, а 29% — покупкам офлайн. Всі інші не мають потреби визначатися так жорстко у своїх преференціях і використовують обидва ресурси.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНБУ змінює умови і правила інспекційних перевірок небанківських фінустанов
    Наступна стаття “Приватбанк” знизив максимальну комісію та уніфікував тарифи за SWIFT-перекази

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту