Наприкінці минулого тижня акції Mastercard впали на 6,2%, тоді як Visa втратила понад 7,1%. Це найгірше одноденне падіння приблизно за два місяці для обох компаній, які сукупно втратили $60 млрд капіталізації, повідомляє Bloomberg.
Це відбувається на тлі новин про те, що такі компанії, як Walmart, Amazon та інші планують випуск власних стейблкоїнів у США. Окрім торговців, навіть міжнародні авіакомпанії розглядають можливість випуску власних криптотокенів, що може загрожувати бізнесу емітентів кредитних карток, таких як Visa та Mastercard.
Водночас експерти зазначають: попри те, що продавці розглядають стейблкоїни як потенційний спосіб зниження витрат на прийняття карток, “стабільні монети” все ще не дуже підходять для розрахунків між бізнесом та споживачем. Перш за все, йдеться про усталені звички споживачів використовувати кредитні та дебетові картки. Окрім того, відсутність стандартів стейблкоїнів також може обмежувати їх використання.