На конференції Adobe Summit компанії Microsoft і Adobe оголосили про плани щодо об’єднання продуктів у ШІ-інструменті Copilot. Нові функції допоможуть маркетологам співпрацювати під час розроблення контенту та управління рекламними кампаніями в додатках на кшталт Microsoft Outlook, Teams і Word.
Як зазначається у релізі Microsoft, однією з ключових переваг вважається можливість інтеграції актуальних даних і робочих процесів з Adobe Experience Cloud і Dynamics 365 прямо в ШІ-модель Microsoft. Це дасть змогу співробітникам оптимізувати повсякденні завдання і поліпшити координацію між командами.
Нововведення також передбачають доступ до даних для створення брифінгів, презентацій і звітів. Крім того, маркетологи зможуть використовувати ШІ-модель Adobe Firefly для генерації зображень, що розширить їхні творчі можливості.
Ці нові функції дадуть змогу відстежувати прогрес проєктів, аналізувати ефективність маркетингових стратегій, планувати майбутні дії, а також визначати ключові метрики та цільову аудиторію.
На додачу до цього, Adobe раніше інтегрувала ШІ-помічника у свої додатки Reader і Acrobat, який допомагає складати резюме і відповідати на запитання про зміст PDF-файлів. Це об’єднання зусиль слідує за запуском Copilot від Microsoft у березні 2023 року, який вже інтегрований у додатки Microsoft 365, відкриваючи нові горизонти для користувачів по всьому світу.