Комерційні сайти китайських гігантів Alibaba Group та Tencent — AliExpress та WeChat відповідно — потрапили до списку «сумнозвісних ринків» які нібито продають або сприяють продажу підроблених товарів, повідомили в офісі торгового представника США. Загалом у списку 42 онлайн-майданчика та 35 фізичних ринків з усього світу, де торгують контрафактною продукцією чи сприяють порушенню авторських прав, пише CNBC.
«Список вперше включає торгову платформу AliExpress та екосистему електронної комерції WeChat, двох провідних китайських онлайн-ринків, які, як повідомляється, суттєво сприяють підробці товарних знаків у великих обсягах», — йдеться у повідомленні Офісу торгового представника Сполучених Штатів.
Також у списку залишаються комерційні сайти інших китайських компаній, наприклад, Baidu Wangpan, DHGate, Pinduoduo та Taobao, а також дев’ять фізичних ринків, що знаходяться у КНР.
Галузеві асоціації США, зокрема Американська асоціація одягу та взуття і Асоціація кіно привітали таке рішення. Офіс торгового представника також в окремому звіті зазначив, що Сполученим Штатам необхідно застосовувати нові стратегії та оновлювати свої інструменти внутрішньої торгівлі, щоб мати справу з неринковими практиками та торговою політикою Китаю, що повністю керована державою. У Alibaba Group в той же час заявили, що продовжать співпрацю з державними органами для вирішення проблем із захистом інтелектуальної власності на своїх платформах.
Торгова напруга між США та Китаєм триває вже багато років. Вонга стосується різних сфер, зокрема інтелектуальної власності, тарифів, технологій тощо.