Консультант на базі штучного інтелекту, який працює у команді підтримки “Дії”, самостійно вирішив 1 млн діалогів. ШІ допомагає з 90% звернень користувачів та консультує з 165+ послуг і сервісів у застосунку та на порталі “Дія”.
Як це працює?
Коли користувач пише в підтримку, першим на звʼязок виходить ШІ-консультант. Він розуміє тему звернення та контекст поточної розмови. Якщо ситуація нестандартна — ШІ ставить уточнююче запитання або передає діалог оператору.
Завдяки ШІ відповіді швидші та доступні у будь-який час доби. ШІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми.
Нагадаємо – у рамках цифрової трансформації в «Дії» запрацювали два інструменти: ШІ-консультант та ШІ-асистент. Щодо ШІ-асистента, він вже надає державні послуги на порталі “Дія”. Уже зараз через Дія.AI доступне замовлення довідки про доходи.

