Компанія Meta спрогнозувала, що близько 10% її доходу за 2024 рік (приблизно $16 млрд) надійде від реклами, пов’язаної зі шахрайством. Про це повідомляє Reuters із посиланням на внутрішні документи компанії.
Згідно з матеріалами, протягом трьох років Meta не змогла належно захистити користувачів від оголошень, які просували незаконні азартні ігри, інвестиційні схеми та заборонені медичні товари. Такі рекламні кампанії часто пропонували неіснуючі продукти або послуги та могли призводити до прямих фінансових втрат користувачів.
Компанія застосовує систему, що оцінює ймовірність шахрайства в рекламних кабінетах. Водночас Meta блокує акаунт лише тоді, коли впевнена у зловживанні на 95%.
Коли рівень підозри нижчий, система просто підвищує вартість реклами для таких рекламодавців — якщо вони продовжують її купувати, це збільшує доходи платформи. За підрахунками компанії, йдеться про щорічні $7 млрд доходів від шахрайських оголошень. Минулого року користувачі щодня бачили близько 15 мільярдів матеріалів з шахрайською рекламою.
Речник Meta Енді Стоун заявив Reuters, що документи подають вибіркове бачення, яке нібито викривляє підхід компанії до боротьби зі шахрайством. За його словами, за останні 18 місяців Meta скоротила кількість скарг на шахрайські оголошення на 58% і видалила понад 134 млн таких реклам.
Зауважимо – Meta планує до кінця 2026 року забезпечити повну автоматизацію створення та таргетування реклами на основі штучного інтелекту. Ідея полягає в тому, щоб рекламодавцю було достатньо завантажити зображення продукту та визначити бюджет, а далі все зробить платформа: створить текст, відео, зображення і підбере цільову аудиторію.

