Компанія Meta планує до кінця 2026 року забезпечити повну автоматизацію створення та таргетування реклами на основі штучного інтелекту. Ідея полягає в тому, щоб рекламодавцю було достатньо завантажити зображення продукту та визначити бюджет, а далі все зробить платформа: створить текст, відео, зображення і підбере цільову аудиторію.
Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на обізнані джерела. Інструменти Meta вже дозволяють автоматично генерувати варіанти рекламних оголошень, змінювати фони на зображеннях і адаптувати відео під різні формати. Але компанія має намір зробити рекламу повністю керованою ШІ.
У Meta неодноразово заявляли про стратегічну ставку на штучний інтелект. Генеральний директор компанії Марк Цукерберг нещодавно підкреслив, що майбутнє реклами — за масштабованими й вимірюваними результатами. Meta прагне створити єдину AI-платформу, де бізнес зможе визначати свої цілі, бюджети і дозволити системі самостійно вести кампанії.
Ці плани впливають і на рекламний ринок загалом. Акції Meta зросли майже на 1% після появи новини, тоді як цінні папери великих рекламних агентств, зокрема Interpublic, Omnicom, WPP та Publicis, продемонстрували помітне падіння.
Нагадаємо – Meta прогнозує, що її продукти у сфері генеративного штучного інтелекту принесуть від $460 мільярдів до $1,4 трильйона доходу до 2035 року. У 2024 році Meta виділила понад $900 мільйонів на розвиток напрямку генеративного штучного інтелекту, а цього року ця сума може перевищити $1 мільярд.