Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі інтерв’ю»“Ми прагнемо показати, що будувати сталий бізнес в Україні можна вже сьогодні”: бліцінтерв’ю зі співзасновником Glovo Сашею Мішо

    “Ми прагнемо показати, що будувати сталий бізнес в Україні можна вже сьогодні”: бліцінтерв’ю зі співзасновником Glovo Сашею Мішо

    9 Жовтня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Цього тижня в головному офісі компанії Glovo стартував Tech Catalyst Week – це ініціатива, спрямована на підтримку стартапів за допомогою менторства, нетворкінгу та можливостей для зростання. У штаб-квартирі компанії в Барселоні зібралися переможці локальних челенджів для стартапів, зокрема Glovo Startup Lab 3.0 в Україні, для участі в корисних заходах та знайомства з інвесторами й партнерами.

    Редакція FinTech Insider також відвідала Tech Catalyst Week і головний офіс Glovo та скористалася можливістю поспілкуватися з Сашею Мішо, співзасновником Glovo, щодо глобальної стратегії розвитку компанії, важливості українського ринку та порад стартапам, які шукають фінансування.

    • Сашо, які ринки сьогодні є пріоритетними для Glovo? І чи змінилася ваша глобальна стратегія?

    Є кілька ринків, на яких ми фокусуємося сьогодні – і Україна серед них. Іспанія, Італія, Польща, Україна, Румунія, Португалія, Марокко – це країни, в яких зростання дуже важливе для нас, і ми інвестуємо в це. У цих країнах ми працюємо над зростанням у двох напрямках: по-перше, це розширення географічної зони, охоплення більшої кількості житлових районів на околицях міст і за їх межами. Також збільшуємо залучення клієнтів.

    Друге – це розширення категорій. Ми прагнемо надавати більше можливостей нашим клієнтам по всьому світу. Це означає не просто замовлення їжі в ресторанах, а перехід до того, що ми називаємо швидкою комерцією, тобто зручне замовлення будь-чого в роздрібній торгівлі. З більшою кількістю нових можливостей клієнт, який замовляв у нас лише двічі на місяць, замовлятиме три, чотири або п’ять разів на місяць. Це наша стратегія, якої ми дотримуємося.

    Також ми зосереджуємося на місцевих командах. В Україні у нашому центральному офісі в Києві працює 200 людей. Вони дуже зосереджені на локальному зростанні, і розуміють особливості ринку та динаміку в Україні – що дійсно покращує взаємодію з користувачами та користувацький досвід. В різних країнах свої локальні особливості ведення бізнесу, тож команда повинна їх розуміти.

    • Продовжуючи тему України. Незважаючи на повномасштабну війну, що триває, український ринок залишається важливим для Glovo. Чому?

    Перш за все – і це те, що ми транслюємо по всьому світу, перебуваючи в інших країнах і спілкуючись з багатьма підприємцями – ми переконані, що в Україні сьогодні можна побудувати сталий бізнес. Більшість людей за межами України про це не знає. Вони думають, що йде вторгнення, повномасштабна війна, і сьогодні не можна вести бізнес в Україні. Тож одна з цілей Glovo — показати, що ми будуємо в Україні сталий бізнес.

    Коли почалося вторгнення, перше, що ми вирішили в штаб-квартирі – це припинити операції в Україні. Але місцева команда переконувала не робити цього, адже кур’єри продовжували доставляти, наші партнери працювали. Тож ми зв’язалися з місцевою владою із запитом на відновлення роботи та отримали схвальну відповідь, після чого Glovo відновила роботу протягом доби чи двох. Сьогодні наш бізнес більший, ніж був до війни.

    Очевидно, що нам потрібно зосередитися на безпеці, тому ми створили спеціальну технологію саме для України, враховуючи поточну ситуацію, завдяки чому ви можете дуже легко скасувати замовлення у разі повітряної тривоги чи блекаутів.

    Отже, Україна, безумовно, є ключовим ринком для нас, вона має величезний потенціал, і ми плануємо продовжувати інвестувати туди. Ми сподіваємося, що війна закінчиться якомога швидше, щоб ми могли продовжувати допомагати економіці відбудовуватися та зростати, що буде головним завданням після завершення війни.

    • Як мені відомо, ви рухаєтеся до екосистемного підходу та моделі суперапу. Чи могли б ви поділитися своїм баченням щодо цієї перспективи?

    Сьогодні ми дуже зосереджені на доставці – це ключовий елемент. Ресторанна їжа, очевидно, є нашою найбільшою категорією. Друга – це продукти харчування. Також у нас є інші сегменти роздрібної торгівлі, такі як аптеки. Ми рухаємося в моду, електроніку, товари для домашніх тварин, дитяче харчування. Тож наше бачення полягає в тому, щоб створити маркетплейс, який активізує роздрібних торговців. Це великі мережі, про які ми всі знаємо, а також малий бізнес. Ми хочемо допомогти їм збільшити продажі через цифрову платформу.

    Тож сьогодні наш фокус – доставка, проте майбутньому це можуть бути й інші напрямки, наприклад продаж квитків.

    Чи можемо ми стати суперапом? Я думаю, що така можливість є, проте це залежатиме від країни. В Україні, наприклад, є чудовий суперап вже сьогодні – “Дія”. Це приклад для всього світу того, як уряд будує технологічний суперкорисний додаток.

    Я думаю, що Glovo може запропонувати більше послуг і створити те, що концептуально є суперапом. Але моє бачення полягає в тому, що ми, ймовірно, зробимо це з місцевими компаніями. Я вірю в співпрацю, колаборацію між глобальними та місцевими технологічними компаніями для досягнення спільного результату.

    • До речі про партнерство, що б ви назвали ключовими принципами побудови успішної співпраці?

    В першу чергу, це чесність. Зокрема чесність щодо того, чого ви дійсно можете досягнути. Більшість наших партнерів – це роздрібні компанії: великі мережі, менші мережі, малі підприємства, окремі магазини й ресторани. Будуючи нашу співпрацю, ми завжди чесні щодо того, що кожен з нас може зробити в партнерстві, як ми можемо працювати разом, що ми можемо зробити дійсно добре разом і які труднощі виникають.

    Тож, демонстрація передового досвіду та чесність – це найкращий спосіб побудови довгострокових відносин. На жаль, цього бракує багатьом компаніям. Glovo ж це вдається особливо добре.

    • Сьогодні ми на Tech Catalyst Week. Glovo традиційно підтримує технологічні стартапи з багатьох країн. Яку пораду ви б дали тим стартапам, які прагнуть залучити інвестиції від вашої компанії?

    Перш за все, зосередьтеся на вирішенні конкретної проблеми, визначте те, що ви намагаєтеся покращити. Яку цінність ви намагаєтеся створити? Багато підприємців намагаються фокусуватися на надто великій кількості речей на початку діяльності. Запитайте себе: чому хтось повинен завантажити собі наш застосунок? Або чому компанія буде використовувати це програмне забезпечення та платитиме за нього? Зробіть це, а потім будуйте все навколо цього фундаменту.

    По-друге, оточіть себе чудовими людьми. Команда – це надзвичайно важливо. Ви ніколи не побудуєте компанію самотужки. Тож переконайтеся, що ви провели дослідження ринку праці та поставили достатньо високі вимоги до того, кого ви запросите до своєї команди. На мою думку, краще почекати найкращих кадрів, ніж взяти на роботу того, кого доведеться звільнити через рік.

    І будьте вірними цінностям своєї компанії. Кожна компанія має свої власні цінності. Ви повинні чітко розуміти, що робить вашу компанію унікальною, на чому ви зосереджені, що для вас важливо, і переконайтеся, що кожен у компанії повністю відповідає цим основним цінностям.

    • Glovo – технологічна компанія. Які технології та інновації є зараз важливими для вас?

    Дуже важливий тренд – це компанії, які створюють технології для роздрібних торговців та дозволяють їм переходити в онлайн і продавати більше. Glovo – одна з них. Коли я говорю про роздрібних торговців, то маю на увазі будь-кого, хто фізично здійснює продаж. Таких торговців досі більшість, і компанії на кшталт Glovo пропонують їм рішення, що дозволяє стимулювати додаткові продажі.

    Для багатьох продавців перший онлайн-продаж відбувся через Glovo. Тож таких компаній, які пропонуватимуть рішення для покращення цифрового досвіду роздрібних торговців, буде ставати все більше. І йдеться не лише про доставку, а й інструменти управління запасами, маркетингові інструменти тощо. Зрештою, від цього виграють і споживачі, отримавши доступ до більшої кількості товарів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяКреативні підприємці можуть отримати гранти від Мінекономіки
    Наступна стаття Ілон Маск виплатить $128 млн колишнім топменеджерам Twitter

    Схожі статті

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025

    Мінцифри оголосило про новий етап проєкту “Цифрова трансформація для України”

    3 Листопада 2025

    США та Китай узгодили умови продажу TikTok американським інвесторам

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 202501 Хв читання

    Компанія OpenAI готується до первинного публічного розміщення акцій (IPO), що може оцінити її в $1…

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Sense Bank інтегрував ШІ-помічника в базу знань для клієнтів

    3 Листопада 2025
    Останні по темі

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Уряд розробляє нові програми “Зимової підтримки” для українців – Свириденко

    3 Листопада 2025

    ЄЦБ може запустити цифрове євро у 2029 році, за наявності правової бази

    3 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту