Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Банки можуть адаптуватися до швидких змін у світі завдяки штучному інтелекту – UAFIN.TECH 2024

    Банки можуть адаптуватися до швидких змін у світі завдяки штучному інтелекту – UAFIN.TECH 2024

    16 Грудня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Однією з тем обговорення на конференції UAFIN.TECH 2024: Future with AI, організованій Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній (УАФІК), стало використання штучного інтелекту для забезпечення кращого обслуговування клієнтів в діджитал світі.

    Модератором став Ростислав Дюк, голова правління УАФІК та незалежний член наглядової ради Sense Bank. Він дізнався про ставлення учасників обговорення до використання ШІ у роботі банків, плюси та мінуси цифровізації та зростання фінансової грамотності серед клієнтів.

    Штучний інтелект – це буденність, а не хайпова тема, заявив Сергій Сінченко, СЕО Moneyveo. Елементи ШІ є основою і конкурентною перевагою Moneyveo. Компанії, які не використовують ШІ, будуть залишатися позаду, переконаний Сергій. Небанківська фінансова установа використовує ШІ у розпізнаванні зображень і транскрибації голосу. У Moneyveo також створили цифрові аватари клієнтів, які мають свої звички, вподобання і думки. На них тестують усі пропозиції, щоб персоналізувати користування сервісом онлайн-кредитів для різних сегментів.

    Сергій Черненко, голова правління ПУМБ, підкреслив: штучний інтелект немає лімітів, головне вміти його використовувати правильно. На думку Черненка, ШІ може стати game-changer у фінансовій системі.

    “Ми створили всередині банку ПУМБ платформу, для якої придбали власні сервери. Наразі ми маємо чат-бот і можемо автоматично розпізнавати зображення за допомогою ШІ”, – розповів голова правління ПУМБ.

    Найбільше у банку хвилювалися про вартість обслуговування ШІ, втім, наразі все досить вигідно для компанії: ціна загальних запитів користувачів упродовж дня становить $1. З розробкою та запуском нових систем конкуренція на ринку зростає, а ціни падають.

    Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку, розповів про успіхи у роботі голосової помічниці на базі ШІ “Софія” – вона замінила 500 операторів Ощадбанку. ШІ-помічниця обробляє 75% звернень клієнтів банку та розуміє 99% української мови.

    Ощадбанк також застосовує ШІ в маркетингу – для створення ілюстрацій, контент-планів і роботи з алгоритмами соцмереж. У перспективі банк планує впровадити застосування штучного інтелекту всіма співробітниками банку.

    Ірина Старомінська, голова правління Universal Bank, розповіла про обережну позицію у використанні ШІ в роботі monobank. “Поки штучний інтелект не даватиме 100% правильні відповіді на клієнтські запити, доти monobank не буде його використовувати у цьому напрямку”, – наголосила Ірина. Наразі у банку тестують роботу ШІ у напрямку ризиків та його можливості у роботі різних підрозділів.

    Володимир Мудрий, голова правління OTP Bank, наголосив, що нові технології містять багато переваг для клієнтів, серед яких здешевлення послуг та персоналізація. В OTP Bank використовують ШІ для вимірювання задоволеності клієнтів наданими послугами. Банк також готовий працювати з ШІ для персоналізації пропозицій.

    На запитання Ростислава Дюка про вплив підвищення фінансової та діджитальної грамотності клієнтів на роботу банків, експерти поділились власними даними.

    За словами Сергія Сінченка, 73% українців знають, що таке штучний інтелект. З ШІ чи без, клієнти банків вимагають швидкості, якості послуг та безпеки. Сінченко підтримав monobank у використанні ШІ лише з гарантованою 100% якістю.

    Антон Тютюн зазначив, що 53% українців вважаються недостатньо фінансово обізнаними. Це означає, що найближчим часом очікувати значного усвідомленого попиту на складні фінансові технології не варто. Ірина Старомінська ж підкреслила наявність серйозних проблем з фінансовою грамотністю, про що свідчать високі обсяги шахрайства.

    Експерти одностайні в необхідності регуляції ШІ, важливості державного контролю та встановлення чітких обмежень. Володимир Мудрий також звернув увагу на тенденцію штучного інтелекту вигадувати деякі відповіді.

    Учасники дискусії бачать ШІ не конкурентом, а помічником у розвитку фінансових екосистем. Клієнтський досвід є пріоритетом, а сервіси у майбутньому більш фрагментарними, розвиватимуться біометричні технології для посилення безпеки та конфіденційності.

    Важливий висновок дискусії: місце людини в банківській системі залишається незмінним. За словами Антона Тютюнника, живе спілкування цінуватиметься більше за машинну комунікацію. Фахівці очікують на диференціацію: масовий клієнт користуватиметься ШІ, а преміум-клієнти платитимуть за можливість персонального спілкування. Попри стрімкий технологічний розвиток, банківська система залишається людиноцентричною. ШІ розглядається як інструмент оптимізації та підтримки, а не заміни людського інтелекту та експертності.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяДиджиталізацію назвали щитом культурної спадщини України
    Наступна стаття Регуляція використання штучного інтелекту – вплив ЄС та приклад України

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту