Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Покупцям не подобаються згадки штучного інтелекту в описах товарів та послуг

    Покупцям не подобаються згадки штучного інтелекту в описах товарів та послуг

    2 Серпня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Нове дослідження від Університету штату Вашингтон виявило негативний вплив згадки терміну “штучний інтелект” в описах товарів та послуг на намір споживачів здійснити покупку. Включення цього терміну в опис продукту знижує емоційну довіру споживачів, що призводить до зменшення бажання купити продукт.

    Як зазначається у релізі дослідження, ефект був продемонстрований у кількох експериментах з різними типами товарів, включаючи автомобілі, холодильники та послуги обслуговування клієнтів. У всіх випадках результати показали статистично значущий непрямий вплив через емоційну довіру.

    Дослідження проводилося на різних типах товарів і послуг, включаючи телевізори, автомобілі, холодильники та системи діагностики захворювань.

    Виявилося, що ефект сильніший для товарів та послуг, які сприймаються як високоризикові (наприклад, автомобілі, медична діагностика), порівняно з низькоризиковими (як-от пилососи чи обслуговування). Для високоризикових продуктів непрямий ефект через емоційну довіру був значущим, тоді як для низькоризикових продуктів цей ефект був незначним.

    Також дослідники підтвердили відсутність суттєвого впливу на настрій покупців з використанням терміну “штучний інтелект” незалежно від тону опису продукту: когнітивного (фокусується на технічних характеристиках продукту) чи афективного (опис підкреслює емоції та відчуття). Результати залишалися стабільними.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяX заблокувала обліковий запис, що дозволяв запускати мемкоїни за допомогою простих постів
    Наступна стаття Засновника Terraform Labs усе-таки екстрадують до Південної Кореї зі США

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту