Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Регулятор у США розлідує справедливість персонального ціноутворення на основі даних клієнтів та ШІ

    Регулятор у США розлідує справедливість персонального ціноутворення на основі даних клієнтів та ШІ

    24 Липня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Федеральна торгова комісія (FTC) розпочала розслідування того, як компанії стежать за споживачами з метою встановлення індивідуальних цін на одні й ті ж продукти та послуги на основі приватних даних з їхніх фінансових профілів. Регулятор розслідує, як компанії, включаючи платіжні та банківські гіганти, використовують штучний інтелект і персональні дані для персонального ціноутворення.

    Як зазначається у релізі регулятора, FTC видала розпорядження восьми компаніям, які пропонують продукти та послуги з ціноутворення на основі спостереження: Mastercard, Revionics, Bloomreaach, JPMorgan Chase, Task Software, PROS, Accenture та McKinsey & Co. Ці компанії повинні пояснити, як вони збирають і використовують “характеристики та поведінку споживачів” для встановлення цін.

    Дослідження спрямоване на краще розуміння того, як ціноутворення на основі спостереження впливає на споживачів, особливо коли ціни базуються на спостереженні за особистими характеристиками та поведінкою окремих осіб. Ініціатива регулятора має на меті отримати інформацію про потенційний вплив таких практик на приватність, конкуренцію та захист споживачів.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяНерезидентам дозволили відкривати та обслуговувати рахунки в Нацбанку
    Наступна стаття Інвестиції Visa в ШІ та інші технології запобігли втраті $40 млрд коштів клієнтів у 2023 році

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту