Після тривалих тестувань у Техасі, компанія Walmart оголосила про розширення використання інноваційної технології цифрових цінників (DSL) до 2300 магазинів до 2026 року. Технологія, розроблена Vusion Group, дозволяє оновлювати ціни на полицях за допомогою мобільного застосунку, зменшуючи необхідність ходити по магазину та вручну змінювати паперові цінники.
Як зазначається у релізі ритейлера, у магазинах Walmart на полицях представлено понад 120 000 товарів, кожен з яких має окремий цінник. Щотижня магазини підтримують тисячі оновлень цін для нових товарів, акцій та знижок. Цифрові цінники мають трансформувати щоденну роботу співробітників магазинів.
Серед ключових переваг, які надають цифрові етикетки для полиць, зазначається підвищення продуктивності та зменшення часу на ходіння. DSL дозволяють оновлювати ціни кількома кліками. Зміна ціни, яка раніше займала у співробітника два дні, тепер займає лише кілька хвилин з новою системою DSL.
Також серед переваг перелічується спрощене поповнення запасів. За допомогою функції Stock to Light співробітник може увімкнути світлодіодне підсвічування на ціннику за допомогою мобільного пристрою, вказуючи на місця, які потребують уваги. Ця функція полегшує співробітникам визначення місця розташування на полиці при поповненні запасів.
Іноваційна технологія також має пришвидшити вибір та виконання замовлень за допомогою функції Pick to Light, що направляє співробітників безпосередньо до товарів, необхідних для онлайн-замовлень. Цей сервіс прискорює процес відбору та підвищує точність виконання замовлень.